Viber втратив лідерство, а Telegram знову збільшив охоплення та випередив Fb Messenger.
У січні українці традиційно проводили багато часу в глобальних соцмережах і месенджерах. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Уперше за довгий час Viber поступився лідерською позицією на користь Chrome та YouTube. Натомість месенджер Telegram і далі стабільно нарощує свою аудиторію, випередивши в січні Fb Messenger.
Друга двадцятка рейтингу складається переважно з українських мобільних застосунків. Так, українці віддають перевагу вітчизняним додаткам інтернет-банкінгу Приват24 та monobank, мобільнихоператорів Vodafone та Київстар, компанії доставки Нова Пошта, платформі оголошень Olx та інтернет-магазину Rozetka. Також серед найпопулярніших додатків перебуває e-сервіс державних послуг Дія.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.