Так чий же це врешті метавсесвіт?

В останньому есе керівника відділу інновацій інтегрованої маркетингової агенції The&Partnership Олівера Фелдвіка для WARC зазначається, як нам слід розглядати метавсесвіт: ідея, яка вже існує кілька десятиліть, набір досвіду, який існує просто зараз, і зібрання декількох теорій по найближче майбутнє інтернету.

Чому це важливо?

З’являються нові технології, моделі поведінки та інновації, а ми можемо навчатися на основі історичного та поточного досвіду, пов’язаного з метавсесвітом. Це може викликати появу нових і цікавих способів взаємодії брендів з аудиторією. Це також може навчити нас по-новому сприймати досвід і поглянути на цікавий процес розвитку медіа. А може бути ні те і ні інше, проте у будь-якому випадку варте нашої уваги.

Основні ідеї
- Основні риси зазвичай включають технологію доступу до метавсесвіту, світ метавсесвіту, аватар, який ми використовуємо в ньому, події і досвід, що там відбуваються, а також економіку, суспільство і владу, які ним керують.
- Він в основному розвивався як частина більш широкого ігрового досвіду та спільноти – і одним із ключових випробувань буде те, чи це стане більш масовим явищем.
- Існують головні питання щодо того, хто володіє, контролює та створює метавсесвіт – хоча термін був введений Facebook/Meta, це колективно визначена концепція та простір.
- Майбутнє метавсесвіту значною мірою перебуває у постійному процесі розвитку, і буде цікаво подивитися, до чого це призведе.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.


sostav.ua