ЯК ВПОЛЮВАТИ ЛЕВА: ТРЕНДИ CANNES LIONS 2019

10 липня на XIV Канській сесії МАМІ  в креативному просторі Lightfield  Productions глядачам був представлений огляд кращих кейсів Cannes Lions, та була можливість зустрітися з переможцями Young Lions Competitions 2019.

Стисло про головні акценти зустрічі:
  • Мрієте відвідати Cannes Lions? Це цілком реально! Є принаймні 10 легальних шляхів потрапити у Кани. Майстер-клас від Костянтина Кузнєцова.
  • Потрапити до фестивалю – це ще не все. Як планувати свій візит, щоб не розгубитися у вирії подій. Практичні поради від Наталії Морозової, Havas Creative Group Ukraine.
  • Один з головних трендів сучасної Cannes Lions - Culture UP! Культурна взаємодії між брендами та суспільством. Презентація Світлани Степаненко та Юрія Горбачевського, TWIGA Ukraine
  • Реклама-переможець вам не сподобається! – яскрава доповідь Віталія Капустяна та Іллі Янковського, BBDO Ukraine, золотих призерів Young Lions Competitions 2019.
  • Програма Young Lions вартує того, щоб у ній брати участь! – власний довід у виступі Іллі Ануфрієнко, агентство Banda, та Каті Ануфрієнко, срібних призерів Young Lions Competitions 2019.
  • Як вперше взяти участь та забрати нагороди Young Lions? – секрети від Кристини Фощай, GG Marketing, та Тимофія Щербакова, Bunt Agency, срібних призерів Young Lions Competitions 2019/Design
  • Капітал бренду залежить від його соціальної активності. Огляд кейсів Cannes Lions 2019 від Ігоря Гусарова, RAM360
  • Бути актуальним, бути поруч, завжди у тренді, вирішувати проблеми – секрети успішних брендів. Презентація Марії Дахлалла, All Motion Group,
  • Приховані секрети перемоги: вивчайте шорт-листи, фарм-клієнтів, інклюзивні тренди. Погляд на кейси Антона Савчука, Adsapience
 
Далі – декілька практичних порад від спікерів Канської сесії.

Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lionsв Україні:  
Є як мінімум 10 законних шляхів потрапити у Кани на фестиваль. Придбати квиток делегата, взяти участь як конкурсант, долучитися до програми Young Lions, записатися на он-лайн курс, стати партнером або засновником стартапу – ці та інші шляхи цілком реальні для тих, хто наважиться бути креативним, талановитим, сміливим. Офіційне представництво Cannes Lions в Україні завжди готове допомогти вам знайти ваш власний шлях до фестивалю. 


 
Наталія Морозова, Havas Creative Group Ukraine:
Канський фестиваль реклами – це подія, яку варто ретельно планувати. Крім офіційних заходів, майстер-класів тощо, надзвичайно цінним є неформальне спілкування з провідними майстрами світової реклами. Вони дуже доброзичливі, відкриті, завжди раді ділитися досвідом та з цікавістю сприймають інші ідеї та інсайти.


 
Світлана Степаненко та Юрій Горбачевський, TWIGA Ukraine:
Одним із важливих векторів розвитку комунікацій сьогодні є Culture UP! Бренди стають culture-leadersу певних напрямках, формують нові цінності, підіймають свою аудиторію та суспільство на новий рівень культури, на нові поверхи вирішення суспільних потреб. Проекти-переможці все більше демонструють не просто круту ідею комунікації, а створюють нові продукти та сервіси у своїй галузі для покращення якості життя та відносин людей, навколишнього середовища. 


 
Віталій Капустян та Ілля Янковський, BBDO Ukraine, золоті призери Young Lions Competitions 2019:
Робіть те, що вас лякає. Придумуйте wtfідеї, носіть клієнтам незручні презентації, ламайте брифи! Не вмієте щось робити? Лякайтесь і швиденько хапайтесь за шанс навчитись чомусь новому. Найстрашніша порада – любіть ваших колег по ринку. Коли ми їздимо на фестивалі, конкурентів немає! Ми маємо радіти перемогам нашої спільноти, бо завдяки цьому український креатив загалом стає помітніший у світі! Українці мають рулити в креативі, головне підтримувати одне одного. 


 
Ілля Ануфрієнко агентство Banda, та Катя Ануфрієнко, срібні призери Young Lions Competitions 2019: 
Young Lions- це не тільки фестиваль можливостей, такий собі трамплін для джуніор, Це школа бойскаутів, в якій ти повинен в хардкорних умовах вирішити задачу за 24 години. Часто великі проекти дуже об'ємні, зав'язані з багатьма етапами і розтягнуті в часі. Це розслаблює, і якщо не брати собі екстремальних задач, то можна заплисти жирком. Такі конкурси допомагають тримати себе в тонусі, тримати ясність думки і свіжість розуму.



Кристина Фощай, GG Marketing, та Тимофій Щербаков, Bunt Agency, срібні призери Young Lions Competitions 2019/Design:
У будь-якому проекті підтримка - це дуже важливо. Навіть якщо ви не впевнені в ідеї, прислухайтесь до того, кому ви довіряєте. Беріться за сміливі проекти, навіть якщо здається, що хтось більш досвідчений або відомий може зробити їх краще - це не завжди так. Вкладайте зусилля та гроші в фестивальні проекти, ваш досвід того вартий. Крутими професіоналами не стають без практичних кроків. Звертайте увагу на зміст, а не на форму. І ставтеся до речей спокійніше – все у вас вийде!



Ігор Гусаров, RAM360:
За інформацією дослідження EdelmanTrust Barometer, презентованого в Каннах, 53% людей вважають, що на бренді лежить відповідальність і обов'язок бути залученим хоч в одну соціальну проблему, яка не має прямого впливу на бізнес. Щоб істотно збільшити свій бренд капітал, бренд повинен проявляти соціальну активність і збільшувати свій соціальний капітал. Перестати загравати з більшістю і проявити свою позицію до нових трендів і соціальним викликам, які задає меншість.



Марія Дахлалла, All Motion Group:
Простежується механізм народження хороших ідей на базі ультра актуальних подій, про які шуміли ЗМІ всього світу, в результаті можна отримати хорошу підтримку своєї ідеї за чужий рахунок.   Тренд боротьби за права меншин може бути полем для пошуку переможних креативних рішень.  Місто, перейменоване в назву майонезу, і служба юридичної підтримки продавців лимонаду - класні приклади того, що старий добрий креатив на перетині гумору і оригінальності як і раніше затребуваний.    І про вічне: погані дороги і екологія. Все, що важливо для нас, не має терміну давності. І будь-яка важлива тема має всі шанси опинитися серед переможців фестивалів, незалежно від того, скільки ідей присвятили їй раніше.



Антон Савчук, Adsapience:
Треба дуже уважно аналізувати Канські тренди, визначити для себе – яку інформацію, інсайти, досвід ви шукаєте? Найцікавіше часто відбувається поза очевидними трендами. Крім золотих переможців, варто звернути увагу на бронзу та шорт-листи, там – тренди майбутніх фестивалів. Цікавий мікс презентує Healthcare/Farma – крутий баланс стратегії, креативу, продакшену та результатів. Новітні технології та матеріальний дизайн рулять. У фокусі інклюзивність: особлива увага до людей з особливими потребами стає нормою комунікації.


 
Презентації у відео-форматі пропонуємо переглянути на YouTube каналі МАМІ.
Повний фоторепортаж заходу від фотографа Миколи Билима  розміщений у Facebook.

Щира подяка за підтримку проекту нашим партнерам: All Motion GroupLightfield ProductionsHavas Engage, ведучому Андрію Агафонову, фотографу Миколі Билиму, Bon Appetit, Bacardi-Martini Group, RentAll, Офіційному представництву Cannes Lions в Україні.     
 
 
***
Організатор заходу: Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) www.mami.org.ua — офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів, об’єднує біля 50 агентств. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.

Партнери заходу:

     

       Event-партнер:
       All Motion Group
 

 

Lightfield Productions - найбільший фотопродакшн Східної   Європи, креативний простір для зйомок та івентів.

    
     Креативний партнер:
     Havas Engage

 

  Кейтерінг-партнер:
  Bon Appetit

 

   
   Коктейльний партнер:
   Bacardi-Martini Group

    
 Партнер по оформленню        зони кейтерінгу: 
 RentAll