10 липня на
XIV Канській сесії МАМІ в креативному просторі
Lightfield Productions глядачам був представлений огляд кращих кейсів Cannes Lions, та була можливість зустрітися з переможцями Young Lions Competitions 2019.
Стисло про головні акценти зустрічі:
-
Мрієте відвідати Cannes Lions? Це цілком реально! Є принаймні 10 легальних шляхів потрапити у Кани. Майстер-клас від Костянтина Кузнєцова.
-
Потрапити до фестивалю – це ще не все. Як планувати свій візит, щоб не розгубитися у вирії подій. Практичні поради від Наталії Морозової, Havas Creative Group Ukraine.
-
Один з головних трендів сучасної Cannes Lions - Culture UP! Культурна взаємодії між брендами та суспільством. Презентація Світлани Степаненко та Юрія Горбачевського, TWIGA Ukraine
-
Реклама-переможець вам не сподобається! – яскрава доповідь Віталія Капустяна та Іллі Янковського, BBDO Ukraine, золотих призерів Young Lions Competitions 2019.
-
Програма Young Lions вартує того, щоб у ній брати участь! – власний довід у виступі Іллі Ануфрієнко, агентство Banda, та Каті Ануфрієнко, срібних призерів Young Lions Competitions 2019.
-
Як вперше взяти участь та забрати нагороди Young Lions? – секрети від Кристини Фощай, GG Marketing, та Тимофія Щербакова, Bunt Agency, срібних призерів Young Lions Competitions 2019/Design
-
Капітал бренду залежить від його соціальної активності. Огляд кейсів Cannes Lions 2019 від Ігоря Гусарова, RAM360
-
Бути актуальним, бути поруч, завжди у тренді, вирішувати проблеми – секрети успішних брендів. Презентація Марії Дахлалла, All Motion Group,
-
Приховані секрети перемоги: вивчайте шорт-листи, фарм-клієнтів, інклюзивні тренди. Погляд на кейси Антона Савчука, Adsapience
Далі – декілька практичних порад від спікерів Канської сесії.
Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lionsв Україні:
Є як мінімум 10 законних шляхів потрапити у Кани на фестиваль. Придбати квиток делегата, взяти участь як конкурсант, долучитися до програми Young Lions, записатися на он-лайн курс, стати партнером або засновником стартапу – ці та інші шляхи цілком реальні для тих, хто наважиться бути креативним, талановитим, сміливим. Офіційне представництво Cannes Lions в Україні завжди готове допомогти вам знайти ваш власний шлях до фестивалю.
Наталія Морозова, Havas Creative Group Ukraine:
Канський фестиваль реклами – це подія, яку варто ретельно планувати. Крім офіційних заходів, майстер-класів тощо, надзвичайно цінним є неформальне спілкування з провідними майстрами світової реклами. Вони дуже доброзичливі, відкриті, завжди раді ділитися досвідом та з цікавістю сприймають інші ідеї та інсайти.
Світлана Степаненко та Юрій Горбачевський, TWIGA Ukraine:
Одним із важливих векторів розвитку комунікацій сьогодні є Culture UP! Бренди стають culture-leadersу певних напрямках, формують нові цінності, підіймають свою аудиторію та суспільство на новий рівень культури, на нові поверхи вирішення суспільних потреб. Проекти-переможці все більше демонструють не просто круту ідею комунікації, а створюють нові продукти та сервіси у своїй галузі для покращення якості життя та відносин людей, навколишнього середовища.
Віталій Капустян та Ілля Янковський, BBDO Ukraine, золоті призери Young Lions Competitions 2019:
Робіть те, що вас лякає. Придумуйте wtfідеї, носіть клієнтам незручні презентації, ламайте брифи! Не вмієте щось робити? Лякайтесь і швиденько хапайтесь за шанс навчитись чомусь новому. Найстрашніша порада – любіть ваших колег по ринку. Коли ми їздимо на фестивалі, конкурентів немає! Ми маємо радіти перемогам нашої спільноти, бо завдяки цьому український креатив загалом стає помітніший у світі! Українці мають рулити в креативі, головне підтримувати одне одного.
Ілля Ануфрієнко агентство Banda, та Катя Ануфрієнко, срібні призери Young Lions Competitions 2019:
Young Lions- це не тільки фестиваль можливостей, такий собі трамплін для джуніор, Це школа бойскаутів, в якій ти повинен в хардкорних умовах вирішити задачу за 24 години. Часто великі проекти дуже об'ємні, зав'язані з багатьма етапами і розтягнуті в часі. Це розслаблює, і якщо не брати собі екстремальних задач, то можна заплисти жирком. Такі конкурси допомагають тримати себе в тонусі, тримати ясність думки і свіжість розуму.
Кристина Фощай, GG Marketing, та Тимофій Щербаков, Bunt Agency, срібні призери Young Lions Competitions 2019/Design:
У будь-якому проекті підтримка - це дуже важливо. Навіть якщо ви не впевнені в ідеї, прислухайтесь до того, кому ви довіряєте. Беріться за сміливі проекти, навіть якщо здається, що хтось більш досвідчений або відомий може зробити їх краще - це не завжди так. Вкладайте зусилля та гроші в фестивальні проекти, ваш досвід того вартий. Крутими професіоналами не стають без практичних кроків. Звертайте увагу на зміст, а не на форму. І ставтеся до речей спокійніше – все у вас вийде!
Ігор Гусаров, RAM360:
За інформацією дослідження EdelmanTrust Barometer, презентованого в Каннах, 53% людей вважають, що на бренді лежить відповідальність і обов'язок бути залученим хоч в одну соціальну проблему, яка не має прямого впливу на бізнес. Щоб істотно збільшити свій бренд капітал, бренд повинен проявляти соціальну активність і збільшувати свій соціальний капітал. Перестати загравати з більшістю і проявити свою позицію до нових трендів і соціальним викликам, які задає меншість.
Марія Дахлалла, All Motion Group:
Простежується механізм народження хороших ідей на базі ультра актуальних подій, про які шуміли ЗМІ всього світу, в результаті можна отримати хорошу підтримку своєї ідеї за чужий рахунок. Тренд боротьби за права меншин може бути полем для пошуку переможних креативних рішень. Місто, перейменоване в назву майонезу, і служба юридичної підтримки продавців лимонаду - класні приклади того, що старий добрий креатив на перетині гумору і оригінальності як і раніше затребуваний. І про вічне: погані дороги і екологія. Все, що важливо для нас, не має терміну давності. І будь-яка важлива тема має всі шанси опинитися серед переможців фестивалів, незалежно від того, скільки ідей присвятили їй раніше.
Антон Савчук, Adsapience:
Треба дуже уважно аналізувати Канські тренди, визначити для себе – яку інформацію, інсайти, досвід ви шукаєте? Найцікавіше часто відбувається поза очевидними трендами. Крім золотих переможців, варто звернути увагу на бронзу та шорт-листи, там – тренди майбутніх фестивалів. Цікавий мікс презентує Healthcare/Farma – крутий баланс стратегії, креативу, продакшену та результатів. Новітні технології та матеріальний дизайн рулять. У фокусі інклюзивність: особлива увага до людей з особливими потребами стає нормою комунікації.
Презентації у відео-форматі пропонуємо переглянути на
YouTube каналі МАМІ.
Повний
фоторепортаж заходу від фотографа
Миколи Билима розміщений у Facebook.
Щира подяка за підтримку проекту нашим партнерам:
All Motion Group,
Lightfield Productions,
Havas Engage, ведучому
Андрію Агафонову, фотографу
Миколі Билиму,
Bon Appetit, Bacardi-Martini Group,
RentAll, Офіційному представництву Cannes Lions в Україні.
***
Організатор заходу: Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) www.mami.org.ua — офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів, об’єднує біля 50 агентств. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.
Партнери заходу: