МАМІ + КНЕУ. Customer Experience - 9 хвиля

У лютому в КНЕУ знову розпочалась навчальна програма Customer Experience. Це вже дев’ята хвиля спільного проекту МАМІ та Київського Національного Економічного Університету, який було започатковано у 2013 році. Протягом восьми років багато студентів успішно пройшли навчання, отримали сертифікати та нові перспективи праці у галузі маркетингових сервісів.

Цього разу слухачами курсу стали більше 200 студентів другого курсу КНЕУ. За традицією викладачами курсу є експерти з провідних агентств маркетингових сервісів, які на своєму досвіді перевірили ефективність маркетингових стратегій та інструментів. Щиро діляться дорогоцінними знаннями з майбутніми колегами: Наталія Морозова (Havas Creative Group Ukraine), Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Євгенія Захватова (Adsapience), Марія Дахлалла та Олексій Христич (All Motion Group),Олександра Кієвцева (Digital Chain), Світлана Гукова (TWIGA’GO!), Олександра Логвиненко та Юлія Корняга (MullenLowe Adventа), Олександр Микитенко (MEX a member of Havas), Лариса Дмитренко (Prospects Ukraine), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge).

«За весь час існування Customer Experience майже 500 студентів КНЕУ пройшли курс та поглибили свої практичні знання з маркетингу, – коментує Наталія Морозова, голова правління МАМІ. – Щороку ми вдосконалюємо програму, залучаємо ще більше провідних експертів ринку, щоб допомогти молодому поколінню краще підготуватись до старту кар’єри у сфері маркетингових сервісів. Крім цього, ми надаємо можливість бізнесу зробити свій внесок у навчання потенційних кадрів. Традиційно дякую усім експертам, які долучились до курсу цього року і бажаю студентам продуктивного навчання!»

До базових лекцій, які знайомлять студентів з основами професії, додаються нові напрямки, актуальні у сучасному бізнес-середовищі: нейромаркетинг, experiential marketing, influencer marketing.  Загалом 12 тем, 14 експертів, 40+ годин лекцій та практики, курс інтенсивний, глибокий, насичений, актуальний. Кейси від реальних компаній, брифи з реальних тендерів – все задля того, щоб майбутні профі наблизилися на крок ближче до справжнього розуміння маркетингових сервісів.

Незважаючи на дистанційний формат навчання, його ефективність доволі висока.  «Вже другий рік ми працюємо у онлайн форматі. Для розвитку співпраці з бізнесом це ідеальний формат, –  відзначає Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ. – Оскільки представники бізнесу можуть підключитися до зустрічі з будь-якої точки світу, що значно економить час та дозволяє більшу гнучкість у плануванні власного завантаження. З іншого боку дистанційний формат навчання вимагає високої самоорганізації і від студентів. Варто відзначити, що ми тільки починаємо засвоювати нові інструменти організації інтерактивної роботи зі студентами, але є з такими партнерами, як МАМІ в нас усе вийде!»

Результати практичних завдань буде оцінювати суворе журі, і за підсумками найбільш успішні отримають сертифікати МАМІ. А це – ще один, реальний шанс отримати стажування або навіть роботу у провідних маркетингових агенціях України.

Детальніше ознайомитись з програмою МАМІ пропонуємо в презентації