21 лютого відбудеться воркшоп «Створення реалістичних фотоколажів в Photoshop. Основи» от Wideworks

Основну частину інформації ми сприймаємо з допомогою зору. Тому непрофесійно або наспіх зроблене рекламне зображення «ріже око» — і породжує недовіру до тих, хто його використовує.
 
21 лютого в креативному просторі UNDERHUB арт-директор в рекламній агенції Wideworks Катерина Гнідаш допоможе опановувати створення якісних та реалістичних рекламних колажів всім учасникам свого воркшопу.
 
Що буде на теоретичній частині:
 
Основи композиції, кольорокорекції та світлотіньового малюнку.
 
Що буде на практичній частині:
  • Композиція: розміщуємо продукт так, щоб його помітили.
  • Кольорокорекція: поєднуємо в колажі фото різних температур.
  • Світлотіньовий малюнок: вписуємо продукт в простір і робимо плоске об’ємним.
 
Захід буде цікавим графічним дизайнерам з початковим і середнім рівнем володінням Photoshop.
 
Для читачів MAMI діє знижка 15%. Скористайтеся промокодом mami.friends при реєстрації.