
Основну частину інформації ми сприймаємо з допомогою зору. Тому непрофесійно або наспіх зроблене рекламне зображення «ріже око» — і породжує недовіру до тих, хто його використовує.
21 лютого
в креативному просторі UNDERHUB арт-директор в рекламній агенції
Wideworks Катерина Гнідаш допоможе опановувати створення якісних та реалістичних рекламних колажів всім учасникам
свого воркшопу.
Що буде на теоретичній частині:
Основи композиції, кольорокорекції та світлотіньового малюнку.
Що буде на практичній частині:
-
Композиція: розміщуємо продукт так, щоб його помітили.
-
Кольорокорекція: поєднуємо в колажі фото різних температур.
-
Світлотіньовий малюнок: вписуємо продукт в простір і робимо плоске об’ємним.
Захід буде цікавим графічним дизайнерам з початковим і середнім рівнем володінням Photoshop.
Для читачів MAMI діє знижка 15%. Скористайтеся промокодом mami.friends при
реєстрації.