10 листопада Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine, став спікером тренінгу «Sales and Marketing Compliance: баланс між ризиками та можливостями», який організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC).
Перший одноденний тренінг Академії ділової доброчесності пройшов під кураторством Лани Сінічкіної, співкерівниці практик Антикорупційного комплаєнсу та етики бізнесу, партнерки АО Arzinger. Він також об’єднав експертів у сфері комплаєнсу, серед яких:
Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine;
Лана Севастопольська, партнерка АО «Арцінгер» та кураторка курсу;
Марія Паясь, керівниця юридичного відділу L'oreal Ukraine;
Тарас Кислий, партнер АО Arzinger;
Марина Ромась, керівниця відділу етики та ділової доброчесності Sanofi-Aventis Ukraine.
Під час тренінгу Євген Шевченко розповів про роль менеджменту компанії під час побудови комплаєнсу та поділився власним досвідом його запровадження. На заході учасники також обговорили, як саме бізнес може просувати свій товар та уникнути потенційних ризиків, дотримуючись базових етичних норм. Цікавим доповненням до виступів стала панельна дискусія з Денисом Грицаком, керівником юридичного відділу NEMIROFF VODKA CO., та Артемом Кобріним, CIPP/E, CIPM, фахівцем із захисту персональних даних АТ КБ «ПриватБанк». Під час дискусії порушували питання важливості захисту персональних даних та способи його запровадження.
Варто відзначити, що Carlsberg Ukraine – міжнародна компанія, в якій комплаєнс давно став нормою: «Питання комплаєнсу –це питання глобальної безпеки компанії. Комплаєнс допомагає нам убезпечити від потенційних ризиків не лише працівників, а й сам бізнес. Комплаєнс-стратегія – це не історія про отримання результату тут і зараз, це вибір бізнесу, який планує надовго залишатись на ринку», – коментує Євген Шевченко.
Нагадаємо, що UNIC розпочала широку програму з комплаєнсу як здорову норму ведення бізнесу в Україні. Ще кілька років тому представники вітчизняного бізнесу навіть не знали цього слова. Проте нині комплаєнс є невід’ємною складовою ділової етики й культури. Що більше розвинено комплаєнс всередині компанії, то більш привабливою вона є для майбутніх інвесторів.