
Однин з найвідоміших українських маркетологів, автор книги «Главная маркетинговая книга» Олексій Філановський на прикладі відомого роману нобеліата Германа Гессе «Гра в бісер» розкаже, чому маркетинг може навчитися у великої літератури.
На лекції ви дізнаєтесь:
-
Як виглядає ваш бренд очима звичайної людини
-
Чому "випадкові" креативні матеріали дають випадковий ефект
-
Чому цілі ринки змушені вести постійну війну бюджетів замість того, щоб формувати привабливі бренди
-
Що таке комплексна креативна і медійна стратегія
-
Чому по-справжньому цікаві ідеї народжуються на перетині різних галузей знань
-
Навіщо потрібна матриця комунікацій
-
Що ми хочемо отримати на виході, коли починаємо будувати бренд
-
Чому зараз легко досягти результату при просуванні бренда або продукту в Україні
КОМУ БУДЕ ЦІКАВО: керівникам бізнесу, стратегам, креаторам, піарникам, маркетологам, бренд-менеджерам, а також всім, хто шукає відповідей за межами власної галузі
СПІКЕР:
Олексій Філановський — один з найвідоміших українських маркетологів, керуючий партнер агентства маркетингового консалтингу
Filberry та автор видання «
Главная маркетинговая книга», що наробило галасу минулого року серед фахівців та не тільки. Саме Олексій гучно грянув з
Prom.ua, узяв слід із
Bigl, запустив англійських вершників до
Фокстрот та створив «Сніжну панду».
КОЛИ: 26 лютого, 19:00 – 21:00
ДЕ:
ПеремогаSpace
Івент у
Facebook.