Основи роботи з Figma

З моменту свого заснування Adobe був лідером продуктів програмного забезпечення для дизайнерів. Але десять років тому його монополію похитнув спочатку Sketch, а в 2016 — ще й Figma.

Проте Figma — не просто аналог Sketch чи Photoshop, а дещо набагато більше. Серед її переваг — відсутність обмежень щодо операційної системи, можливість працювати в браузері і спільно редагувати один файл в режимі реального часу (як в Google Doc), можливість створювати інтерактивні прототипи, а також повноцінна історія онлайн-версій робочих файлів.

Іншими словами: Figma вартує того, щоб з нею познайомитись. І в цьому 14 березня нам допоможе Михайло Самоваров.

Михайло Самоваров — співзасновник та арт-директор League Design Agency.
Понад 13 років досвіду. Працював в продуктах, стартапах, ПриватБанку та американській дизайн-студії.
Заснував League Design Agency, серед клієнтів якої Велика Кишеня, Kritika, Whiskas, HumanCode, OMG. Повне портфоліо студії.

Що буде на теоретичній частині:
  • Огляд інтерфейсу
  • Розбір можливостей програми
  • Що буде на практичній частині:
  • Прості вправи в програмі
  • Створення простого мобільного додатку
З собою треба мати ноутбук з встановленою Figma та мишку.

Буде цікаво:
Дизайнерам, які хочуть опанувати Figma і полегшити собі життя.

Місце та час
Коли: 14 березня о 11:00
Де: креативний простір UNDERHUB (м. «Кловська», вул. Мечникова, 3)

Facebook-захід