В рамках Стипендійного фонду імені Ігоря Ткаченка в Національному університеті «Києво-Могилянська академія»

Національний університет «Києво-Могилянська академія» та засновники Стипендійного фонду імені Ігоря Ткаченка визначили переможців щорічного конкурсу на здобуття студентських стипендій імені Ігоря Ткаченка – одного із засновників сучасної рекламної, маркетингової та PR-галузей в Україні. Переможцями 2009-2010 навчального року стали: в галузі PR – Дарина Запорожець, студентка 4-го курсу факультету соціальних наук і соціальних технологій спеціальності «Соціологія»; в галузі соціології – Каріна Омельяненко, студентка 1-го курсу маґістерської програми «Соціологія» факультету соціальних наук і соціальних технологій.  

Засідання Конкурсної комісії, визначення та урочисте нагородження переможців конкурсу відбулось 9 жовтня 2009 року в офісі компанії TNS в Україні, одним із засновників якої і був Ігор Ткаченко, і яка з 2008 року є провідним партнером дії Стипендійного фонду в НаУКМА. Під час засідання члени журі відзначили загальний високий рівень підготовки студентів-аплікантів конкурсу в галузі PR і соціології, активну участь студентів у різноманітних PR-проектах і суспільно-громадській діяльності, серйозний підхід до написання наукових робіт у галузі соціологічних і маркетингових досліджень, готовність студентів до вдосконалення свого професійного досвіду в галузі PR і соціології.    

Стипендійний фонд імені Ігоря Ткаченка був заснований в НаУКМА в листопаді 2006 року. Кампанія збору коштів фонду відбувалася в рамках проведення ювілейної виставки REX в пам’ять про Ігоря Ткаченка – великого професіонала, колегу, партнера, друга, близької людини. Фонд впроваджено з метою виявлення та підтримки талановитої молоді та надання щорічних стипендій в галузі PR і соціології для студентів НаУКМА. Ініціатором заснування фонду та його співзасновником виступила компанія «Євроіндекс», засновниками фонду є Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraіne, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, «Євросувенір», «Український медіа холдинг», Академія Реклами, Володимир Хливнюк, рекламна агенція «Марсмедіа». 

Національний університет «Києво-Могилянська академія» (www.ukma.kiev.ua) – один із найпрестижніших університетів України, відроджений 1992 року як правонаступник славетної Києво-Могилянської академії. Навчання в НаУКМА та його структура мають підкреслено інноваційний характер: рейтингова система оцінювання знань, вільний вибір студентами навчальних курсів, трирівнева система навчання (бакалавр-маґістр-доктор) тощо. 
Нещодавно з урахуваннями особливої ролі Національного університету “Києво-Могилянська академія” в розвитку демократичних традицій української державності, національної освіти, культури та духовності, необхідності створення належних умов для успішного провадження інноваційної діяльності університет отримав статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу.
Відділи зв’язків з громадськістю (PR), працевлаштування студентів та залучення коштів (FR), вперше в Україні почали працювати саме в НаУКМА.
Значна кількість випускників Могилянки успішно працюють та будують свою кар’єру саме у галузі реклами, PR та маркетингу.

TNS в Україні — це представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень «на замовлення» — компанії TNS. Констультанти TNS, які є експертами у різних секторах ринку, надають якісну маркетингову інформацію і володіють інноваційним досвідом проведення маркетингових досліджень, допомагаючи своїм клієнтам вирішувати задачі протягом всього життєвого циклу продукту.
Україна є однією з 75 країн, де працює TNS. З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP. У лютому 2009 року в рамках стратегічного переформування компаній Kantar Group було оголошено про об’єднання дослідницьких компаній TNS і Research International з метою формування найбільшої світової компанії в галузі досліджень «на замовлення» під брендом TNS. З 23 серпня 2009 року компанія TNS в Україні має ексклюзивне право на використання методик як TNS, так і Research International.
TNS в Україні є експертом у таких галузях: медіа дослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки і мотивації покупців; Stakeholder Management;
проведення якісних досліджень.
TNS в Україні проводить як конкретні дослідження на замовлення клієнтів, так і низку постійних проектів: MMI Ukraine, PMI Regions, NRS Regions, DAR Kiev, CATI Mobile Index, Omnibus, CATI Omnibus.
Компанія проводить дослідження у таких сферах як автомобільна промисловість, охорона здоров’я та фармакологія, інформаційні технології та комунікації, продукти харчування, промислове виробництво, роздрібна торгівля, Інтернет, ЗМІ, фінансова й банківська діяльність, тощо.