Тема зустрічі: PR-супровід ринку професійних послуг на прикладі юридичного сектору
Учасники зустрічей PR Cafe вже не раз зверталися до організаторів з проханням звужувати теми обговорень до конкретних галузей. Сподіваємося, Legal Camp стане першою і успішною спробою обговорити специфіку просування та зв’язків з громадськістю у галузі професійних послуг. Ми впевнені, що інструменти та поради наших колег з юридичного сектору стануть у нагоді усім PR-спеціалістам, що працюють у сегменті B2B, зокрема у консалтинговій галузі. Буде корисна зустріч і тим, хто працює в юридичному секторі і самостійно займається (або планує займатися) своїм просуванням, або ж PR-професіоналам, для яких судові позови та справи – не пустий звук, а щоденна реальність.
Модератори
- Оксана Гошва, директор HOSHVA PR, Член Правління UAPR
- Рита Розен, консультант з маркетингу Association of Chartered Certified Accountants (ACCA)
Програма зустрічі
PR в системі маркетингу професійних послуг.
Кейс ENGARDE: вихід на ринок. Кейс Jurimex: підвищення рівня впізнаваності.
Даниїл Ваховський, керівник проектів комунікаційної групи “Новая концепция”
Legal and Public Relations in the Age of Social Media. Закордонний досвід.
Оксана Гошва, директор агенції HOSHVA PR, Член Правління UAPR
«PR в юридичному бізнесі – творчість чи консерватизм?»
Взаємодія зі ЗМІ, учать у рейтингах, внутрішній PR, робота з клієнтами та інші звичні аспекти роботи піарника. Як можна із консервативного та буденного зробити незвичайне та творче, застосовувати неконвенціональний підхід?
Ольга Пікульська, PR-менеджер адвокатської фірми “ПАРИТЕТ”
"Як знайти "золоту середину" в PR-і юридичних фірм, або що занадто – то не здраво".
Не будь-який PR іде на користь юридичним фірмам: іноді у гонитві за згадуваннями у пресі можна розгубити клієнтів або заробити репутацію болтолога, який тільки й знає, що коментує чужі проекти пресі (мабуть, через те, що не має своїх). У той же час, небезпечно "грати у мовчанку" і бути темною конячкою юридичного ринку. Отже, як знайти ту омріяну "золоту середину" і правильно вибудувати комунікацію із цільовими аудиторіями?
Анна Сіліна, PR-менеджер юридичної фірми Magisters
PR-супровід судових процесів.
Оксана Монастирська, заступник керуючого директора The PBN Company Ukraine, Член Правління UAPR