З листопада по травень в одній з кращих бізнес-шкіл України – kmbs – проходитиме нова програма: «Школа результативного маркетингу».
Протягом 7 «зустрічей» в kmbs провідні маркетологи українських та міжнародних компаній зможуть розібратися та детально проаналізувати такі поняття, як маркетингова стратегія, управління купівельною поведінкою споживачів та портфелем брендів, процес ефективного ціноутворення, а також – що значить ефективні інтегровані комунікації.
У межах навчання учасники отримають ґрунтовні професійні знання для побудови результативної системи маркетингу в своїх компаніях та досягнення стратегічних цілей бізнесу.
Для цього передбачена наскрізна робота над індивідуальним проектом, що буде реалізований протягом навчання в компанії учасника, та супровід цього проекту від розробки до отримання реальних результатів від його впровадження.
Досвідом в аудиторії ділитимуться кращі в Україні спеціалісти: Олена Мальцева (генеральний директор Companion Group), Дмитро Джеджула (незалежний консультант з маркетингу), Михайло Винницький (науковий керівник програми Президентська МВА kmbs), Костянтин Пацера (викладч бізнес-аналізу kmbs), Борис Адамовський (керуючий партнер компанії Applied Media та випускник програми Президентської МВА).
Дати проведення:
Модуль №1: 28 – 30 листопада 2010
Розуміння контексту та маркетингова стратегія
Модуль №2: 12-14 грудня 2010
Управління купівельною поведінкою споживачів
Модуль №3: 3-5 лютого 2011
Управління брендом та портфелем брендів
Модуль №4: 3-5 березня 2011
Управління продуктом/портфелем
Модуль №5: 31 березня – 2 квітня 2011
Управління ціною та дистрибуцією
Модуль №6: 28-30 квітня 2011
Управління інтегрованими комунікаціями
Модуль №7: 19-21 травня 2011
Управління ресурсами і результатом
Контакти:
Олександра Пазюк
oleksandra@kmbs.com.ua
(044) 490 66 35
www.kmbs.ua
Источник: www.reklamaster.com