«Маркетинг для роздрібної торгівлі»

12-13 листопада, м. Львів
Львівський центр науково-технічної і економічної інформації
Вул.. проспект В.Чорновола 57

Лектор – пан Казукімі НАМІЄ, експерт Японського агентства міжнародного співробітництва (JICA), консультант у галузі розробки та впровадження маркетингової стратегії консалтингової компанії «Because Institute» (Токіо, Японія). Реалізує проекти для компаній з виробництва та продажу сільськогосподарської техніки, мотоциклів, екологічного обладнання, офісної техніки тощо. Є запрошеним професором Магістерської програми Японського інституту технологій (Токіо, Японія). Читає лекції з маркетингу для управлінців.

Казукімі НАМІЄ має більш ніж 20-річний досвід консультування японських та інших світових компаній в області маркетингу та бізнес-стратегії. Є автором книг «14 Simple principles for building a super-profitable company» («14 простих принципів створення надприбуткової компанії») (опублікована в Японії, Кореї та Китаї), «Note for strategic-minded people» («Нотатки для стратегів»), «Map for strategic-minded people» («Карта для стратегів»), «Management innovation toward better profitability for manufacturing companies» («Управління інноваціями як інструмент збільшення прибутку виробничих підприємств»).
Більш детальну інформацію про експерта дивіться у доданих файлах.

Цільова аудиторія – керівники відділів маркетингу, менеджери з маркетингу та продажів торгових підприємств.

У програмі семінару:

1. Вступ
• Важливість розуміння філософії маркетингу;
• Чотири важливих точки зору маркетингу;
• Цілісна картина маркетингового циклу.

2. Вибір базового стратегічного напрямку компанії
• Вибір стратегії бізнесу;
• Продуктовий портфель;
• Вибір стратегії на етапі зрілості товару.

3. Сегментація, вибір цільового ринку та позиціонування
• Сегментація: як визначити різні групи покупців (приклади);
• Вибір цільового ринку: як аналізувати сегменти? Три ключових моменти при виборі ринку;
• Позиціонування: п’ять важливих питань при розгляді карти позиціонування.
Вправа (1): «Яким повинно бути позиціонування вашого товару?»

4. Управління клієнтською базою
• Що таке управління клієнтською базою?
• Два головні аспекти максимізації прибутку за період контакту зі споживачами;
• П’ять заходів для ефективного утримання покупців;
• П’ять заходів для збільшення частки витрат на товари та послуги вашої компанії в загальних витратах споживача на товари та послуги.

5. Управління продуктом
• Дві складові управління продуктом;
• Управління товарним асортиментом на рівні продуктової лінійки;
• Управління товарним асортиментом на рівні товарної позиції;
• Як зрозуміти потреби клієнта;
Вправа (2): «Які рішення ви приймите стосовно товарного портфелю компанії XYZ?»

6. Управління послугами
• «Будь-який бізнес – це надання послуги»;
• Дві основні особливості процесу надання послуг;
• Сім заходів, завдяки яким послуги вашої компанії сподобаються клієнтові.

7. Ціноутворення
• «Чому в пустелі можна продати склянку води за 100$?»;
• Три фактори для визначення ціни;
• П’ять ключових аспектів ціноутворення.

8. Управління комплексом маркетингових комунікацій:

Частина 1
• Цілісне розуміння процесу управління комунікаціями:
- види комунікацій;
- модель комунікацій AIDMA;
- стратегія «протягування» проти стратегії «проштовхування»;
• Реклама:
- модель трьох бар’єрів і ключові аспекти рекламного менеджменту;
- медіа-мікс;
• Стимулювання збуту:
- інструменти стимулювання збуту;
- три справжні цілі стимулювання збуту;
- нова тенденція в стимулюванні збуту;
• Підготовка торгового персоналу:
- від продажу товару до продажу рішення: чому продавати треба рішення?
- чотири кроки на шляху до реалізації принципу «продажу рішення».
• Прямий маркетинг:
- вдалі приклади прямого маркетингу;
- що відбувається зі світом?: поширення торгівлі «on-line».
Вправа (3): SWOT-аналіз «Чи готові ви до продажів «on-line»?».

9. Вибір місця розташування магазину
• Основні фактори прийняття рішення про розташування магазину;
• Як зробити непривабливе місце привабливим: новаторські стратегії від японських компаній.

Мова: англійська з перекладом на українську (послідовний переклад).

Вартість участі: 600 грн.

Для участі в семінарі необхідна попередня реєстрація.

Контакти організаторів:
• Мар’яна Лилик, Українська-Асоціація Меркетингу: (044) 456-08-94, (044) 371-62-09 uma@kneu.kiev.ua;
• Ірина Кіца, Українсько-Японський Центр: (044) 406-81-66, (068) 592-78-14, business@uajc.kpi.ua.
• Людмила Кулик, Львівський центр науково-технічної і економічної інформації: (067) 494-04-74.