12 травня - Конференція «Нові медіа - нові можливості»

12 травня 2011 року у Києві відбудеться ІІ Міжнародна конференція «Нові медіа - нові можливості». Організатори конференції - Незалежна Асоціація телерадіоМовників (НАМ) та Media Marketing MOM (MMM).

Спікери та учасники конференції обговорюватимуть  актуальні питання  нових медіа, зокрема: інструменти якісного та кількісного розширення цільової аудиторії, досвід європейських традиційних медіа, які вдало використовують потенціал Інтернету,  нові тренди.

Участь у конференції братимуть директори телерадіокомпаній та друкованих медіа, програмні та технічні директори, керівники департаментів з розвитку та топ-менеджмент ЗМІ.

В програмі конференції передбачено три тематичні секції.

В першій секції «Нова медіа аудиторія» учасники обговорюватимуть динаміку зростання Інтернет аудиторії, її вподобання і очікування; стан ринку послуг та пристроїв для доступу в Інтернет; приклади споживання інформації через мобільні пристрої та зміни у інформаційних вподобаннях споживачів у найближчі 20 років.

Друга секція конференції «Нова медіа конвергенція» присвячена прикладам переходу традиційних медіа різного типу на мультимедійні платформи. Також у секції будуть представлені презентації на теми Newsroom 2.0, соціального телеперегляду, тощо.

Цікаві аспекти «Нового медіа бізнесу» обговорюватимуться у третій секції. Серед них: гроші в Інтернет, бізнес на мобільному контенті, мобільні аплікації проти веб-сайтів, прибутковість он-лайн радіо та інші цікаві теми.

Дата проведення: 12 травня 2011 року.

Місце проведення конференції: конференц-зал готелю Radisson BLU Hotel, вул. Ярославів Вал, 22, м. Київ.

Контактна особа з питань реєстрації і участі членів УАВПП
:
Дарія Віннікова

По материалам пресс-релиза