Учора, 12 грудня, в Києві відбулася унікальна для рекламного ринку подія – дизайнери-початківці зустрілися з гуру вітчизняного креативу та отримали потужний творчий поштовх.
Чарівний «Пендель» – саме так, жартівливо, але напрочуд влучно, називається творча майстерня, зорганізована Клубом арт-директорів України ADC*UA за підтримки PHILIPS та Групи АДВ Україна. Захід, який вже вдруге поспіль відкриває двері для молодих дизайнерів, спрямований на те, щоб додати трохи «свіжої крові» вітчизняному ринку і водночас допомогти початківцям побудувати успішну кар’єру, отримавши практичні знання та цінні поради від справжніх аксакалів рекламного бізнесу.
Творча зустріч, побудована у невимушеному форматі, дозволила більш ніж 30 дизайнерам-новачкам дізнатися важливу думку професіоналів про власне портфоліо; вислухати часом жорстку, але вельми слушну критику; отримати багато корисних підказок і загалом скористатися безцінним досвідом своїх маститих колег.
Протягом вечора з молоддю охоче поспілкувалися такі знані рекламісти, як Олексій Пасічник (Adventa Lowe Ukraine), Сергій Артемов (Артіль Артемових), Віктор Шкурба (ISD Group) та Анже Йереб (Kaffeine Communications). Творчий доробок деяких початківців та ступінь їхньої творчої зрілості викликали чималий інтерес з боку як старших колег, так і «мисливців за головами» з найбільшого холдингу маркетингових комунікацій Групи АДВ Україна. Цілком імовірно, що саме ці обдаровані й амбітні особистості з часом формуватимуть нове обличчя українського дизайну та рекламного ринку загалом.
Компанія PHILIPS, спонсор заходу, люб’язно надала призи, які були розіграні серед учасників «Пенделя» й стали доброю додатковою винагородою за їхню цілеспрямованість.
По материалам пресс-релиза