Чому варто взяти участь у Конкурсі MARKETING INNOVATIONS в рамках 21-го КМФР?

Фінальний дедлайн 21-ого КМФР вже завтра, 30 квітня. Тому у агентств є ще один день, щоб взяти ініціативу в свої руки і подарувати своєму клієнтові відмінний подарунок - перемогу у національному конкурсі MARKETING INNOVATIONS, який  проходить в рамках конкурсної програми КМФР.

В першу чергу MARKETING INNOVATIONS спрямований на маркетинг-команди, проте подавати роботи можуть як самі команди, так і рекламне агентство, яке безпосередньо реалізувало проєкт.

Головна перевага конкурсу - можливість для клієнта набрати додаткові бали в рейтингу Best Marketing Teams, переможці якого будуть оголошені традиційно на церемонії нагородження Effie Awards 2020.
Зробіть своїм клієнтам приємний бонус. А також для себе, адже агентства у разі перемоги отримують додаткові бали в Національному рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України сезону 2020.

Реєстрація конкурсних робіт проходить в онлайн форматі на сайті Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
Переглянути журі конкурсу MARKETING INNOVATIONS можна за посиланням.
Дедлайн подачі робіт - 30 квітня 2020.
Бережіть себе і залишайтеся здоровими. А команда оргкомітету завжди доступна онлайн. З усіх питань, пов'язаних з підготовкою конкурсних заявок, звертайтеся до оргкомітету за телефоном (044) 490-90-30 або за e-mail festival@vrk.org.uaproject@vrk.org.ua.