Всеукраїнська рекламна коаліція розширила географію даних про профілі країн та параметри ринку реклами на платформі Foreign Markets Access. Тепер український рекламний бізнес може скористатись практичною інформацією для планування промоції за кордоном в понад 45 країнах світу.
Нещодавно додані країни, такі як OAE, Словенія, Ізраїль та ін, збагачують базу даних платформи, пропонуючи велику кількість даних, ретельно зібраних, щоб допомогти компаніям орієнтуватися та використовувати різноманітні рекламні ландшафти по всьому світу. Інформація на платформі подається за кілька останніх років, що дає можливість українському рекламному бізнесу відслідковувати тренди ринків і регіонів та оцінити динаміку галузі. Джерелами інформації стали міжнародні платформи WARC, World Bank, United Nations та інші.
«ВРК продовжує створювати корисні ресурси для українських компаній, які прагнуть орієнтуватися та досягати успіху на різноманітних рекламних ринках у всьому світі, — прокоментував
генеральний директор ВРК Максим Лазебник.— Оскільки український бізнес досліджує шляхи для експорту, надзвичайно важливо використовувати знання та стратегії на основі даних, щоб орієнтуватися на незнайомих територіях і ефективно зменшувати ризики. Завдяки стратегічному плануванню та проактивному підходу українські підприємства можуть позиціонувати себе як серйозних конкурентів на світовому ринку, сприяючи сталому зростанню та процвітанню нації».
Сайт
Foreign Markets Access є спільною ініціативою ВРК та рекламно-комунікаційного холдингу NCG з метою надання українським бізнесам інструменту швидкого та зручного отримання необхідної інформації для запуску кампаній в інших країнах.
«Культивування надійної експортної стратегії має першочергове значення для українських компаній, які прагнуть до сталого зростання та стійкості в сучасному динамічному ринковому ландшафті. З огляду на численні можливості, які очікують на зовнішніх ринках, зараз настав час для підприємств отримати вигоду від глобального попиту та диверсифікувати свої потоки доходів», — підкреслив CEO NCG Дмитро Кутовой, який курує напрямок
Foreign Markets Access.
Відповідно до останніх економічних оглядів, український експортний сектор продемонстрував значний потенціал із стабільним зростанням у різних галузях. Лише у 2023 році експорт зріс на 12%, демонструючи зростаючий попит до українських товарів і послуг за межами країни. Крім того, ринки Азії та Африки, що розвиваються, стали прибутковими напрямками, що пропонують невикористані можливості для розширення та прибутковості.
Ці статистичні дані підкреслюють величезний потенціал, який очікує український бізнес за межами внутрішніх кордонів, посилюючи необхідність активної участі в експортній діяльності. Користуючись можливостями, що відкриваються на зовнішніх ринках, українські підприємства можуть відкрити нові джерела доходів, підвищити конкурентоспроможність і зробити значний внесок в економічний розвиток країни.
На даний момент на сайті
Foreign Markets Access інформація представлена за період до 2022 року включно, інформація за 2023 рік буде додана на ресурс незабаром, про що користувачів буде повідомлено додатково.