Голосування “Gradus від народу” від UCS та Gradus Research

Ukrainian Creative Stories в партнерстві з Gradus Research запустять голосування за найбільш креативну рекламу на думку споживачів “Gradus від народу”.
 
Проєкти, які реалізовані в Україні та українськими агентствами та які будуть подані на конкурси Ukrainian Creative Stories, а саме ADC*UA Awards 2020 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2020, зможуть взяти участь в голосуванні “Gradus від народу”.
 
Спеціальний проєкт покликаний розповісти про те, чим живуть українські рекламісти та що український споживач вважає справжнім рекламним шедевром.
 
Голосування матиме дві категорії – відео ролики (Film) та принти (Print). Організатори UCS разом з командою Gradus Research відберуть роботи, які ввійдуть до голосування.
 
У народному голосуванні “Gradus від народу” пересічні українці зможуть віддати голоси за найкращі роботи. Автори найкращих робіт, які набрали найбільше голосів по результатам голосування в категоріях Film та Print, отримають можливість провести безкоштовне маркетингове опитування своїх споживачів в компанії Gradus (ЦА: люди у віці 18-60, міста 50тис+; анкета до 10ти питань; розмір вибірки до 500 респондентів, термін – до кінця 2020 року).
 
Коментує Євгенія Близнюк, CEO & Founder, Gradus Research: “Gradus Research – інноваційні маркетингові дослідження в мобільному додатку. Завдяки високій пенетрації смартфонів в Україні, яка складаємо в середньому 70% і досягає 80% у великих містах, проведення досліджень в мобільному додатку стали сьогодні реальністю не тільки для Штатів, але вже і для України. Так як телефон практично для всіх поколінь став продовженням руки, респонденти проходять опитування у зручний для себе час, їхні відповіді не спотворюються і не прикрашаються, так як дотримується конфіденційність, швидкість проходження опитування з використанням анкет для самозаповнення в два рази швидша, ніж при опитуваннях face-to-face або телефонних інтерв'ю. Автоматизація збору даних дозволяє проводити опитування в мінімальні терміни - поле близько 1000 респондентів закривається менш ніж за добу. Зараз для українського бізнесу як і для Аліси "щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше" – тому Gradus завдяки своїй швидкості став затребуваним багатьма клієнтами для тестування гіпотез, ідей, упаковок, іміджів, рекламних комунікацій тощо”.
 
Голосування буде запущене на початку травня серед респондентів у мобільному додатку  https://gradus.app/uk/ .
 
Переможці будуть визначені на основі результатів опитування та будуть анонсовані в кінці травня.
 
Тому радимо поспішити з реєстрацією робіт на конкурсні програми 2020 – ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of. Найближчий дедлайн – 5 квітня, а фінальний прийом робіт – 24 квітня. Реєстрація відкрита на офіційних сайтах awards.adc.ua та design-awards.com.ua.