Київський Міжнародний Фестиваль Реклами продовжує традицію незалежного оцінювання рекламних проєктів безпосередньо представниками бізнесу та презентує склад журі блоку Client’s View. Цей блок – унікальна можливість дізнатися, як рекламні рішення оцінюють ті, для кого вони створюються.
Суддівська команда Client’s View 2025:
-
Голова журі– Сергій Костя, регіональний маркетинг-менеджер CEE, Asia, Bolt
-
Аліна Кобець, медіа-директорка LUXE, L`Oreal DACH
-
Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера
-
Оксана Панкіна, директорка з комунікацій IDS Ukraine
-
Ольга Папроцька, директорка із маркетингових комунікацій Нової пошти
-
Євген Разуваєв, директор зі стратегічного маркетингу Star Brands Group
-
Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ
-
Катерина Співакова, директор з комунікацій та взаємодії з урядом Кернел
-
Віталій Ткаченко, директор з маркетингу зовнішніх ринків ГК Нові продукти
Блок Client’s View сфокусований на креативності та оригінальності творчого підходу для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту або послуги. Його особливість – безпосереднє оцінювання конкурсних робіт маркетинг-директорами та фахівцями з комунікацій.
-
Film, Radio & Audio
-
Print, Outdoor & Design
-
Digital & Mobile Advertising / Social Media & Influence
-
Advertising Campaigns
Кожен блок складається з таких категорії:
✔Consumer Goods / FMCG
✔Healthcare
✔Automotive
✔Retail
✔Travel, Leisure, Horeca, Culture & Education
✔Media / Entertainment
✔Consumer Services & B2B
✔Politics & Government
✔Non-Profit / Charity
Нагадуємо, що Regular Deadline – 1 квітня. Прийом робіт відкрито на сайті
creative-stories.com.ua. Не проґавте можливість подати свою роботу та отримати визнання від найкращих маркетингових експертів!
У рамках блоку Client`s View визначать не лише фіналістів та переможців конкурсів, але й окреме Grand Prix за найкращу роботу. Дізнаємося разом, чи збігатимуться оцінки клієнтів із висновками міжнародного креативного журі!
Фестиваль відбувається в межах Ukrainian Creative Stories і є важливою складовою національного рекламного календаря. А також КМФР 2025 входить до Національного рейтингу креативності та майстерності України 2025, тож стає ключовою платформою для професійного розвитку та визнання.