Круглий стіл Комітету стандартів IAB пройде в рамках Ukrainian Creative Stories 2021. Агенції, клієнти, паблішери, платформи, дослідники обговорять проблеми та перспективи єдиного вимірювача для рекламного ринку країни.
Чи потрібен єдиний крос-медіа вимірювач або достатньо єдиного інтернет-вимірювача, яка готовність українського ринку та які втрати через відсутність єдиного вимірювача, потреби клієнтів, очікування від єдиного вимірювача, досвід інших країн та глобальні приклади рішень – ці та багато інших питань будуть підняті на обговорення за круглим столом від IAB Ukraine.
Дата: 28 травня
Тема: Єдиний вимірювач: очікування та рішення.
Модератор: Анастасія Байдаченко, CEO, IAB
Учасники:
-
Міла Крутченко, RAZOM GROUP
-
Юлія Карпушина, Amplifi Ukraine
-
Леся Прус, Gemius
-
Кирило Єжов, Kantar Україна
-
Світлана Калініна, KWENDI MEDIA AUDIT
-
Ілля Скікевич, ІМА
-
Коля Рекеда, MGID
-
Іван Ляшенко, Parimatch Holding
-
Дмитро Редько, Coca-Cola
-
Ігор Зайчук, Megogo
-
Максим Хоменко, Publicis Groupe Ukraine
-
Юлія Трибушна, Медіа Група Україна
Круглий стіл пройде наживо у креативному просторі PM hub, а всі бажаючі зможуть побачити обговорення онлайн у вільному доступі на сайті
creative-awards.com.ua.
Програма Ukrainian Creative Stories триває 3 дні з 26 по 28 травня. Очікується багато цікавих тем та спікерів, серед яких креативні директори та керівники рекламних креативних, digital, медіа-агентств і операторів зовнішньої реклами, маркетинг-директора і бренд-менеджери провідних українських компаній. Слідкуйте за оновленнями програми на
creative-awards.com.ua.
sostav.ua