Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, журі індустріальних категорій та журі національного конкурсу маркетингових сервісів та PR.
Цього року у конкурсній програмі фестивалю є три вертикалі, Marketing & PR Communication Disciplines, Industrial Categories та National Marketing Services and PR Contest, кожну з яких буде оцінювати незалежний
склад журі.
Журі конкурсу Marketing & PR Communication Disciplines:
-
Ertuğ Tuğalan, виконавчий креативний директор Medina Turgul DDB, Туреччина
-
Edgaras Petrucionis, Digital Strategist, SOMA/Havas Group, Литва
-
Simon Oppmann, креативний директор Ogilvy, Німеччина
-
Axel Bringel, креативний директор BCW Stockholm, Швеція
-
Malik Benamara, креативний директор Scholz&Friends Berlin, Німеччина
Для Marketing & PR Communication Disciplines організатори WOW DONE AWARDS зібрали лише майстрів своєї справи. Серед них ви зустрінете міжнародного руйнівника традиційних кордонів у digital та чотирьох креативних директорів, що з року в рік отримують золоті нагороди на міжнародних фестивалях та конкурсах. Вони, як професіонали, працювали з різними за профілем клієнтами: Mercedes-Benz, Huawei, SEB Bank, Telia, Jacobs (JDE), Red Bull, Neste Oil та багатьма іншими. Даний склад журі поповниться новими кандидатами.
Журі конкурсу Industrial Categories:
-
Вікторія Рубан, PR-директор, Vodafone
-
Валентина Йовенко, керівник з внутрішніх комунікацій PR-департаменту Альфа-Банку
-
Катерина Жураківська, директор з маркетингу GULLIVER
-
Катерина Левченко, директор з маркетингу Nutricia/Danone
-
Наталія Тоненька, директор з маркетингу Raketa
-
Юлія Самсон, директор з маркетингу Mitsubishi Motors
-
Юлія Сатиренко, Head Of MarCom Department, Arterium Corporation
Цей склад фестивального журі сформований з відомих українських рекламодавців, які стали лідерами у своїх нішах та чудово знаються на креативній та ефективній маркетинговій роботі. Експерти оцінять креативність, оригінальність творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги.
Журі конкурсу National Marketing Services & PR Contest:
-
Андрій Чабанов, директор з маркетингу Groupe PSA
-
Антон Савчук, креативний директор Adsapience
-
Володимир Збровський, директор Havas Engage
-
Дар’я Сергієнко, Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company Ukraine
-
Ірина Курочкіна, засновник і управляючий директор Digital Chain
-
Ірина Ткаченко, директор з маркетингу JDE Ukraine
-
Ксенія Сікорська, директор з маркетингу, ПУМБ
-
Михайло Шуранов, директор департаменту зовнішніх комунікацій «Укртелеком»
-
Світлана Степаненко, CEO, Twiga Ukraine
До складу журі увійшли представники топових маркетингових агентств і представники компаній-рекламодавців з відділів маркетингових комунікацій. Це креативні та досвідчені спеціалісти, які закликають учасників творчо ставитися до конкурсу, надихати світ свіжими ідеями та вірити у перемогу. При суддівстві основну роль відіграватиме якість виконання і досягнутий ефект. Ідея може бути маленькою, великою або грандіозною, головне – щоб вона привела кампанію до успіху.
Усі члени журі бажають учасникам натхнення та перемоги у конкурсах, а ми нагадуємо, що зареєструвати роботу можна за
посиланням. Останній день подачі заявок – 24 квітня, однак до 5 квітня діють спеціальні ціни.
non-media.com