У 4 категоріях конкурсу з-поміж 179 подач 22 роботи здобули нагороди. Серед них 2 золота, 6 срібл, 9 бронз та 5 спеціальних відзнак.
Power of Young поєднав актуальні форми комунікації, технології та креативність. Конкурс заохочує молодь створювати свіжі креативні форми. Водночас - це платформа, на якій молоді креатори можуть заявити про себе та знайти однодумців. Участь безкоштовна.
Power of Young 2021 розпочався у вересні й отримав 179 робіт учасників у 4 категорії:
-
CONCEPTUAL COMMUNICATION
-
VISUAL COMMUNICATION
-
VIDEO & MOTION COMMUNICATION
-
MUSIC & SOUND COMMUNICATION
Роботи учасників третього щорічного конкурсу для молодих креаторів оцінювали 26 членів журі, що працюють у різних креативних індустріях, та уже здобули визнання спільноти. До суддівської команди увійшли: музиканти, дизайнери, художники та графіки, креативні директори та стратеги, режисери та продюсери, директори фестивалів, автори текстів, творці контенту, лідери думок та інші експерти індустрії.
Вони виділили 44 шорт-листи, а 22 роботи здобули нагороди, серед яких 2 золота, 6 срібл, 9 бронз та 5 спеціальних відзнак. Усіх суддів та переможців, включно з шорт-листами, можна глянути також на сайті конкурсу:
pyevent.com.ua.
Power of Young започаткований у 2019 році трьома креативними агенціями– Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine. Торік учасники подали 152 роботи з усієї України.