Старт Epica Awards та спеціальні умови для українських учасників

Epica Awards відкрила прийом робіт на конкурсну програму 2024 року та запустила сміливу рекламну кампанію, створену французькою агенцією BETC.

Відомих креативців просять піти геть, оскільки повідомлення кампанії французької агенції чітко наголошує на УТП конкурсу. Як пояснює нова кампанія від BETC, такі культові креативці як David Droga, Greg Hahn та Susan Credle не мають жодних шансів потрапити до журі Epica Awards.

Кампанія, розроблена креативцями BETC Abi Stephenson, Matt Jones та Anthony Tavares під керівництвом Nicholas Bakshi, жартівливо підкреслює, що Epica Awards оцінюється журналістами, а не креативцями.

Команда BETC прокоментувала: «Epica – один з найвідоміших та найшанованіших конкурсів у нашій галузі, з його неупередженістю як справжньою точкою відмінності. Це було справжнім задоволенням створити кампанію, щоб показати, чому ці нагороди є унікальними».

Редакційний директор Epica Awards Mark Tungate зазначив: «Оскільки ми базуємось у Франції, BETC завжди була для нас знаковою агенцією. Ми були раді можливості співпрацювати з ними. Abi, Matt, Anthony та Nick мають чудовий грайливий дух, і їхня кампанія є стильною, привертає увагу та дотепною».

Він додав, що Epica часто отримує дзвінки від креативців, які хотіли б увійти до складу журі. Проте журі складається з редакторів і старших репортерів провідних галузевих видань з усього світу, а також спеціалізованих видань у таких категоріях, як автомобільна промисловість, розкіш і візуальні ефекти. Це дозволяє їм залишатися об'єктивними та вільними від політики індустрії.

Ранній дедлайн прийому робіт – 1 вересня. Фінальний дедлайн – 11 жовтня.
Деталі на https://www.epica-awards.com

У межах багаторічної співпраці Всеукраїнської рекламної коаліції та організаторів Epica Awards, цього року участь українських робіт у міжнародному конкурсі матиме спеціальні умови. Члени ВРК отримують одну безплатну подачу роботи (промокод можна отримати за мейлами – pr@vrk.org.ua, project@vrk.org.ua). А також для українських учасників буде скасований реєстраційний внесок, який становить 200 євро.

Нагадаємо, результати EpicaAwards2024 увійдуть до Рейтингу участі українських агенцій у міжнародних креативних фестивалях сезону 2024-2025.