Українські переможці КМФР 2025 отримають право безкоштовної участі в Impact Awards 2025

Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) оголосила про старт конкурсу Impact Awards 2025, який відзначає найкращі проєкти у сфері активації бренду та інтегрованих маркетингових комунікацій. Завдяки партнерству EACA з Всеукраїнською рекламною коаліцією (ВРК) українські компанії отримують унікальну можливість – взяти участь у Impact Awards 2025 безоплатно.
 
Impact Awards має на меті відзначити найкращі кампанії у сфері активації бренду та інтегрованих маркетингових комунікацій. У конкурсі можуть брати участь лише проєкти, що вже здобули перемогу на національному рівні (золото, срібло або бронза). Для України відбірковим конкурсом визначено Київський Міжнародний Фестиваль Реклами (КМФР), що проходить в рамках Ukrainian Creative Stories.
 
Конкурсна програма складається з таких категорій:
  • Integrated
  • Experiential / Sponsorship
  • Innovation
  • Brand / Loyalty
  • B2B Marketing
  • Shopper
  • Digital
  • Cause, Charity / Non-Profit
  • Small Budget
 
Оцінювання проходитиме в листопаді 2025 року. Суддіоцінюватимутьроботизачотирмакритеріями: Strategy, Choice of media, Creative Strategy, Effectiveness (Evidence of Results). Основний акцент робиться на здатності кампаній досягати поставлених бізнес-цілей та демонструвати сильну комунікаційну стратегію.
 
Завдяки домовленості між EACA та ВРК, участь для українських проєктів є безоплатною.
 
Відбірковим конкурсом від України є КМФР. Усі українські переможці КМФР 2025 (золото, срібло, бронза), які відповідають вимогам Impact Awards, автоматично отримають право подати свої проєкти до міжнародного конкурсу.
 
Фінальний дедлайн прийому конкурсних робіт – 3 листопада 2025.
 
Деталі конкурсу доступні на сайті.