До 21 травня можна подати свої режисерські відеороботи на Saatchi & Saatchi New Directors Showcase (NDS), найкращі моменти з яких покажуть на фестивалі креативності Cannes Lions.
New Directors Showcase – це демонстраційна платформа для талановитих режисерів і творців, які прагнуть міжнародного визнання. В її межах відзначають найкращі відеороботи, що відрізняються своєю креативністю, майстерністю сторітелінгу та іноваційністю. У 2021 році шоуріл з найяскравіших покажуть на фестивалі творчості Cannes Lions.
Суддівство відбуватиметься двоетапно. Першими роботи відбере журівська комісія, що складатиметься із представників Saatchi & Saatchi з усього світу. А ті роботи, що увійдуть у фінальну презентацію обере почесне журі із сфери фільм-мейкінгу та креативу. Наприклад у 2018 році роботи представляв
Рідлі Скотт.
Пол Арден, колишній виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi, заснував NDS ще у доцифрову епоху 90-их. Вона одразу стала простором, який проявляє майбутні режисерські таланти. При цьому NDS далі розвивається й будучи вірною своїм первозданним зобов'язанням відкривається до контенту, що генерується у соціальних мережах. Адже завдяки цим медіа, особливо Youtube і TikTok, та поширенню смартфонів режисером може бути будь-який користувач, що обрамляє свій креатив у формі відео.
При подачі роботи необхідно звернути увагу на:
1. Відповідність
Учасником може стати будь-який режисер/ка, креатор/ка й автор/ка відеороботи у будь-якому форматі, жанрі та стилі.
Однак роботи, що були зняті «спеціально для рекламних цілей» до червня 2019 року не зможуть взяти участі у конкурсі.
2. Основні критерії
Блискуча режисерська робота у будь-якому форматі
Інноваційність, що може проявлятись як у стилі чи техніці, так і у виборі платформи чи каналу
Виняткова майстерність контенту
3. Умови та терміни
Участь у New Directors Showcase безплатна.
ДЛ подачі – 21 травня 2021 року за
цією адресою.
Форма подачі – посилання/ лінк на відеороботу, що розміщена на власній платформі автора чи у вільному доступі у його/її соцмережах, хмарних сховищах.
Свою роботу на New Directors Showcase (NDS) можуть подати кандидати з будь-якого куточка світу.
Відеороботи, що включають текст українською чи російською бажано титрувати англійською, щоб судді з різних країн могли зрозуміти їх суть.
Більше інформації про NDS можна дізнатись за
посиланням. Й там само або на
Ютубі ознайомитись із роботами переможців попередніх років.
Нагадаємо, креативна агенція Saatchi & Saatchi, що організовує NDS, входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe.
За матеріалами прес-релізу