Вітаємо переможця «Битви креаторів»

13 червня 2019 року відбувся фінал найпрозорішого креативного тендеру «Битва  креаторів», у ході якого визначено найвлучнішу креативну стратегію для національної промо-кампанії, що сприятиме промоції української культури та її розвитку.

10 команд-фіналістів презентували свої ідеї перед розширеною панеллю журі (Експертне, Почесне, Медіа та ЗМІ) та аудиторією. Вага оцінки кожної з панелей дорівнювала  коефіцієнту 25% від загального результату в підрахунку абсолютних балів учасників. Ще 25% значимості голосу надано аудиторії, яка долучилася до голосування у день заходу.

За підсумками голосування визначено переможці  тендеру - команда Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко із креативною концепцією «Культура зближує»!

Ознайомитися із презентацією переможців можна за посиланням.
              
Формат «Битви креаторів» розроблено таким чином, щоб забезпечити по-справжньому прозорий процес проведення тендерів та, водночас, залучити експертів і всіх зацікавлених представників творчих та інтелектуальних індустрій до створення якісного продукту.
              
Оргнанізатори покладалися на власний досвід та успішні кейси колег з індустрії, для того, щоб створити досконалий формат креативного тендеру. Адже вважають, що коли йдеться про кампанію національного масштабу, залученість фахової спільноти та громадськості важливі на всіх етапах реалізації проекту.
              
«Цього року “Битва креаторів” відбулася у вдосконаленому форматі. Нам спільно із колегами із Українського культурного фонду вдалося втілити в життя найпрозоріший механізм тендерного відбору і сподіваємося, що він набуде популярності в Україні, і не лише у креативній сфері, адже прозорий вибір - це фундамент розвитку суспільства.   Хочеться подякувати колегам із УКФ, які чітко прописали та змалювали питання брифу, USAID за підтримку “Битви креаторів” та всім нашим партнерам, завдяки яким відбувся конкурс», –  Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні
              
«Дуже приємно визнавати, що громадськість зайняла активну позицію і долучилася до голосування, завдяки чому ми маємо насправді відкритий тендер. Ми з нетерпінням чекали на списки фіналістів та спостерігали за рейтингами ідей, сьогодні ми нарешті вітаємо переможців! Наша співпраця з креативною спільнотою це лише перший крок у промоції української культури, що сприяє закріпленню цінностей, які визначають українців як прогресивну націю, яка не бачить себе без мистецтва», – Юлія Федів, виконавча директорка Українського культурного фонду.