Члени Асоціації «АВІРСУ» періодично стикаються з проблемою, коли клієнт звертається із запитами креативної розробки або заміни рекламного макету при замовленні рекламно-сувенірної продукції. Останнім часом все більше стає популярним замовлення мерчу. Але компанії, які мають самий більший асортимент сувенірної продукції, спеціалізуються саме на поставках і виробництві. Їх бізнес-процеси заточені саме на це, а улюблені клієнти – рекламні агенції та компанії з готовими креативними концептами й дизайнами. Тоді замовлення виготовляються максимально швидко та якісно. Саме цієї проміжної ланки – креативного розробника – особливо не вистачає в сегменті мерчу. Тому «АВІРСУ» вирішили зробити виставку, присвячену саме мерчу. У смарт-форматі. Без стендів і громіздких рекламних конструкцій. У бізнес-центрі. Зустріч за столами переговорів, на столах – тільки новинки й цікавинки. Головна мета такого проєкту – відновити спілкування між виробниками, постачальниками, клієнтами і рекламними/креативними агенціями. Представити на одному майданчику все необхідне для створення мерчу – від матеріалів до креативних виконавців.
МЕРЧЕКСПО – це смарт-виставка провідних виробників, постачальників, імпортерів рекламно-сувенірної продукції, мерчу та всього для виготовлення мерчу. На виставку в форматі переговорів запрошуються рекламні та креативні агенції, з кейсами та пропозиціями щодо створення мерчу для HoReCa, різноманітних освітніх, культурних, громадських організацій і окремих проєктів «під ключ».
Маркетологи, рекламні/креативні агенції, топ-менеджери, власники бізнесів, які працюють з мерчем, запрошуються на особисті зустрічі з топ-менеджментом рекламно-сувенірних компаній (кожен учасник виставки може провести максимум 9 особистих зустрічей на конкретну годину,
за умови попередньої реєстрації.
Проблеми сегменту мерча в Україні, які можуть вирішити рекламні/креативні агенції:
-
Є багато клієнтів, які потенційно готові до мерч-проєктів, але не знають, як це зробити правильно, професійно. Більшість мерч-проєктів в Україні сьогодні – це просто чашки й футболки з логотипами кафе, музеїв, театрів, політичних партій, громадських організацій, благодійних проєктів, масових заходів. Такий мерч нікому не цікавий. Це не мерч. Ніхто не хоче це носити, і тим більш – купувати. Проте, якщо б це було щось концептуальне (наприклад, зі стильною картинкою з креативом, певним сенсом, або з мотивуючим небанальним надписом, тезами видатних українців) – такі сувеніри люди купують, носять, розповідають іншим. Якщо люди бачать сенс та цінність – вони підтримують заклади й проєкти, купуючи мерч, і мають при цьому задоволення. Стратегія win-win. Потрібно, щоб розробки мерчових концептів взяли у свої руки професіонали.
-
З боку потенційних замовників часто немає людей, відповідних посад, які могли би займатись мерчем. Керівник хоче й відчуває потребу, потенціал, але немає кому делегувати. Мерч-проєктами професійно можуть займатись рекламні/креативні агенції. Освітяне (школи, гімназії, ліцеї, ВУЗи), музеї, театри, концертні агенції, готелі, ресторани, кафе – потенційні клієнти та вільна ніша. У них немає такого досвіду й розуміння з точки зору рекламних комунікацій. Вони можуть працювати з рекламними/креативними агенціями «під ключ» - їм потрібно запропонувати механізм та виявити, як фінансувати такі проєкти. «Бюджетникам» часто доступні цікаві ґранти – рекламні агенції вміють їх вигравати.
-
Сувенірні компанії не можуть напряму співпрацювати з аудиторією, яка зазначена вище. Оскільки в сувенірних компаніях немає посад креативних дизайнерів та PR-спеціалістів. Це виробники й постачальники, які вміють швидко виконати готове конкретне замовлення – поставити, вишити, надрукувати. Розробка креативу і концепту, довгі узгодження – не їх спеціалізація. Це звична справа рекламних/креативних агенцій.
-
У сувенірних компаній та рекламних/креативних агенцій різні бізнес-процеси. Між ними є потенційний сегмент клієнтів, яких потрібно «взяти в оберт». Для цього ми проводимо МЕРЧЕКСПО, щоб об’єднати всіх на одному майданчику – клієнтів, постачальників, виробників, сервісні компанії. Щоб запустити в роботу нішу мерча в Україні, яка так добре і давно розвинена в країнах Європи, і яка має великий потенціал в нашій країні.
Місце:
МЕРЧ Експо:
Міжнародний діловий центр «SUMMIT», вул. Грушевського 9-в. Найближча станція метро 200м - м. Арсенальна. У БЦ є бомбосховище.
Час
МЕРЧ Експо:
27-28.09.23 з 10.00 по 17.00
Ринок потребує оновлення, і це шанс показати ринку нові продукти, нові технології, створити нові колаборації, проєкти та поспілкуватися з компаніями, які є живі й активні. Сьогодні у нас немає можливості планувати й приймати участь у декількох подіях протягом року, як ми звикли. Зараз кожна професійна подія – це як свято.
Якщо ви бажаєте прийти як відвідувач – будь ласка, зареєструйтесь. Це закритий захід. Вхід – тільки по запрошеннях після реєстрації, при наявності візитівки.
Форма для реєстрації
Якщо ви бажаєте призначити на конкретний час
зустрічі з топ-менеджерами компаній-учасників МЕРЧ Експо, реєстрація доступна
тут.