Бренд ≪Львівські дріжджі≫ у співпраці з агенцією цифрового маркетингу Hashtag розробили креативну маркетингову кампанію, спрямовану на подолання бар’єру та страху перед випіканням, залучивши нову авдиторію – любителів кінематографу. Проєкт з кінорецептами поєднав любов до випічки та фільмів, зробивши кіногероїв умовними амбасадорами продукту.
Цілі проєкту з кінорецептами
-
Залучення нової авдиторії, переважно молоді, яка вважає випікання складним та довгим процесом.
-
Збільшення впізнаваності бренду серед цієї авдиторії.
-
Подолання бар’єру перед випіканням: показати, що цей процес може бути легким та захопливим навіть для новачків.
-
Підвищення взаємодії з брендом: збільшити кількість показів, охоплень та підписників ≪Львівських дріжджів≫ у соціальних мережах.
Реалізація проєкту
Аналіз авдиторії та вибір кінострічок
Спочатку був проведений детальний аналіз цільової авдиторії та обрані найпопулярніші фільми, серіали та мультфільми різних періодів, які є знаковими для людей різних вікових категорій і жанрових вподобань. Таким чином вдалося охопити ширшу авдиторію та збільшити впізнаваність бренду серед нових потенційних споживачів.
Вибір рецептів:
Розробка рецептів та створення контенту
Кожен з шести унікальних кінорецептів був створений з урахуванням можливостей новачків у випіканні та доступних кожному інгредієнтів, які легко знайти. Щоб кожен глядач, незалежно від віку, інтересів та кулінарних здібностей, міг з легкістю відтворити рецепт культової випічки.
Відео знімали зважаючи на стилістику кожного фільму, з відповідними атрибутами, саундтреком та цитатами, які передають атмосферу фільму на всі 100.
Просування у соціальних мережах
Проєкт з кінорецептами був запущений на трьох платформах: YouTube, Instagram та TikTok. Формати відео були адаптовані під кожну з них:
YouTube: горизонтальні відео до 3-х хвилин.
Instagram та TikTok: вертикальні відео до 1 хвилини.
Використання різних майданчиків просування допомогло досягти ширшу авдиторію та познайомити з брендом більшу кількість людей, залучивши їх до випікання смаколиків від улюблених кіногероїв.
Результати проєкту
Кампанія з кінорецептами досягла значних успіхів, залучивши молоду авдиторію до випікання, про що свідчать показники ефективності:
▪️Покази – 23 526 766
▪️Охоплення – 4 355 326
▪️Перегляди – 3 067 017
▪️Взаємодія – 85 344
▪️Підписники – 2 092
А на фестивалі IAB MIXX Awards проєкт з кінорецептами здобув Gold нагороду у номінації Non-Standard / Original Idea of SMM project. Експертне журі високо оцінило креативний підхід та ефективність проєкту в цифровому просторі.
Тож залишайтеся з ≪Львівськими дріжджами≫, попереду ще багато потужних ідей, які чекають своєї реалізації.
Марія Михайлова, бренд-менеджерка бренду ≪Львівські дріжджі≫: “Кожного разу, коли бренд «Львівські дріжджі» контактує з новою аудиторією, ми отримуємо захоплені та здивовані відгуки. Люди не очікують того, що дріжджі можуть мати таку якісну рекламу. Як бренд-менеджерка, я не можу не радіти цим реакціям. Справді пишаюся якістю проєктів, які ми реалізуємо разом з агенцією Hashtag. А проєкт з кінорецептами є яскравим та якісним початком роботи з залучення нової аудиторії до цієї категорії. Тож далі буде…”.