До Всесвітнього дня серця благодійний фонд «Твоя опора» та агенція комунікацій Trembita PR вже втретє провели комунікаційну кампанію, мета якої — нагадати про дітей із вродженими вадами серця (ВВС), а також привернути увагу до питання чекапів власного серця.
«Чи можна купити серце? Так, можна купити серце, воно продається» — середня вартість операції для дитини з ВВС становить 100 тис. грн.
Саме з цим меседжем вийшло лончеве відео за участі амбасадорів кампанії: Аніти Луценко, Олени Шоптенко, Надії Матвєєвої, Інни та Тимура Мірошниченків та Валерії Татарчук.
«Наша країна має можливості, щоб рятувати таких дітей, але фінансування медичних установ залишається недостатнім. Адже операції на серці є складними та дорогими — їхня вартість в середньому становить 100 000 грн, і для багатьох сімей це непосильна сума. Тому їм потрібна підтримка і саме фонди надають швидку та гнучку допомогу там, де це потрібно негайно. Ми дякуємо всім амбасадорам та партнерам, які доєднались до нас в цій кампанії, і надали можливість говорити про цю проблему гучно», — Валерія Татарчук, засновниця БФ «Твоя опора».
«Нам важливо було не просто закликати донатити на допомогу дітям з ВВС, а зачепити емоції людей, наблизити цю проблему до кожного. У всіх є серце, і саме воно здатне відчувати різноманітні почуття: від радості сніданку у колі родини до ніжності, коли обіймає дочка. Ці почуття купити не можна, от серце, виявляється, так», — Дар’я Сухенко, співзасновниця та креативна директорка Trembita PR.
Впродовж тижня ролик-звернення транслювався безкоштовно на екранах партнерів фонду — ТРЦ Gilliver, Smart Plaza, Avenir Plaza, Lavinia Mall, мережах АЗК WOG та Socar, а також у мережі магазинів Novus.
Паралельно у соц.мережах фонду тривав інформаційний марафон з корисними порадами по здоров’ю серця від експертів — лікарів та амбасадорів проєкту. Марафон завершився флешмобом «Переодягнись у червоне — підтримай дітей з вродженими вадами серця», який підтримали зірки, інфлуенсери, великий бізнес, лікарі, Інститут Амосова, Центр кардіології та кардіохірургії.
Загальне охоплення склало понад 38 млн, а кількість донатів за період кампанії зросла у 300 разів.
За світовою статистикою, частота ВВС складає 9 на 1000 новонароджених. Це в 4 рази частіше, ніж інші значні порушення, такі як дефекти нервової трубки. В Україні, за даними 2023 року, народилося 187 387 дітей, із яких близько 1500 мають ВВС. Для цих сімей новина про діагноз дитини стає викликом, перед яким важко не злякатися. Але важливо розуміти, що сучасна медицина і система підтримки дають можливість побороти цей виклик і врятувати життя. Якщо вчасно провести операцію, 99% дітей з простими вадами виживають та можуть вести звичний спосіб життя.