Бренди «Хенкель» передали допомогу «Червоному хресту» для українських родин, які потребують підтримки

Компанія «Хенкель» в Україні та її бренди Persil, Losk, Silan та Somat провели нову благодійну акцію, щоб надати підтримку українським родинам, які опинились у складних життєвих обставинах. Спільно з покупцями української мережі товарів повсякденного споживання Fozziбренди світового лідера зібрали та передали волонтерам українського підрозділу відомої міжнародної організації «Червоний хрест» 3 500 пакунків пральних засобів.

Акцію солідарності організував бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» «Хенкель» в Україні.

«Протягом тривалого часу бренди «Хенкель» разом зі своїми споживачами та провідними торгівельними платформами реалізовують спільні благодійні проекти та діляться часткою прибутків з людьми, які потребують допомоги. Такі активності з корпоративного волонтерства — гарна традиція нашої компанії, і ми вдячні волонтерам «Хенкель» та нашим партнерам за активну віддану підтримку таких колаборацій», — прокоментував підсумки проекту Марко Мінтас, директор бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею»  «Хенкель» в Україні.

Допомога та підтримка від брендів провідного світового виробника товарів для гігієни, краси та догляду за оселею «Хенкель» здійснюється на постійній основі: компанія спрямовує частку прибутків на фінансування соціальних ініціатив для медиків, лікарень та їх пацієнтів, самотніх літніх людей і дітей батьківської опіки, а також представників інших соціально вразливих верств населення.

Така підтримка від світового лідера індустрії виробництва засобів для гігієни, краси та чистоти — частина глобальної програми солідарності компанії Henkel. Окрім допомоги вразливим верствам населення, вона включала масштабну адресну підтримку для сотень лікарів і десятків медичних закладів України у період пандемії COVID-19.
Загальний пакет програм компанії «Хенкель» в Україні та її брендів для протистояння пандемії COVID-19 в Україні сягнув 2 млн грн.