Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено
Українці – незламні і непереможні! Ми мусимо це доводити ворогові щодня – кожен на своєму місці. Компанія безмежно вдячна ЗСУ та волонтерам, що боронять нашу землю та рятують життя, а також пишається власними працівниками – бійцям економічного фронту – які відважно трудяться в нових реаліях, часом попри чималу небезпеку.
Група Компаній «Нові Продукти» – один з вітчизняних лідерів ринку, великий український бізнес із 20-річною історією успіху, що входить до Реєстру найбільших платників податків України. Подібні драйвери ринку є кістяком національної економіки, а FMCG, зокрема виробництво продуктів харчування, – життєво необхідна галузь у воєнний час. Усвідомлюючи свою відповідальність у соціально-економічній сфері, керівництвом компанії розроблено і втілено стратегію роботи у кризовий період.
По-перше, після першого шоку та вимушеної паузи відновлено виробництво найбільш наразі актуальних товарів з асортименту компанії – артезіанської питної води «Природне Джерело» та поживних горіхово-фруктових батончиків EatMe. Якісна гідрація та корисна порція глюкози є важливою як на передовій чи на блокпостах, так і у мирних лавах. Незабаром нова партія товару вже надходитиме у торгові точки усіх регіонів України, яких є фізична змога дістатися.
По-друге, ведеться активна робота над зміцненням логістики, аби ланцюжок постачання не переривався за жодних обставин. Крім безпосередньо виробництва, державі необхідно забезпечити доправлення товару до місць збуту та обіг фінансів, тож у цей складний час водії – це ті люди, що роблять неоціненний внесок у перемогу України. Саме до фахівців логістичної сфери звертається директор ГК «Нові Продукти» Юрій Бикоріз: «Так само, як живий організм, позбавлений кровопостачання, приречений на відмирання, так і бізнес перестає функціонувати без логістики. Ми би хотіли закликати логістів/транспорт виходити на дорогу і здійснювати перевезення (де це можливо), на всіх етапах допомагаючи бізнесу працювати. Ми бодай що повинні допомагати українському бізнесу вижити, щоб він своєю чергою допоміг вижити всім нам».
Користуючись нагодою, компанія закликає усіх громадян, що не втратили роботу через війну, сумлінно працювати на своєму робочому місці, – це найвищий пріоритет і найкращий показник патріотизму. Поки наші професійні військові зразково виконують свої обов’язки, тил повинен забезпечувати їх усім побутово необхідним. «100% українців не може воювати. Не маючи відповідних практичних навичок та психологічного налаштування, такі люди стають, на жаль, легкою мішенню. Важливо раціонально скеровувати свої зусилля, щоб бути максимально корисним державі та армії. Тому – будь ласка: працюйте з подвійним запалом. Цим як мінімум ви допоможете своїй компанії перераховувати значні кошти на потреби армії – озброєння, захист, предмети першої необхідності. Якщо залишається вільний час на волонтерство – робіть і це. Такою є найбільш ефективна схема для цивільного населення, відзначена багатьма військовими експертами та аналітиками», – прокоментувала Олена Селютіна, директорка з комунікацій ГК «Нові Продукти».
Група Компаній «Нові Продукти» завжди відзначалася адаптивністю у скрутних умовах та гнучкістю у пошуках ефективних рішень. Важливим досвідом стало відкриття 2020 року величезного нового проєкту – пивоварного крафтового заводу New Brew – у самий розпал пандемії коронавірусу. Зараз усі ми перед новим, ще більш загрозливим викликом, на порядку денному – питання виживання, у прямому сенсі слова. Тому ми зобов’язуємося робити все можливе, щоб достачати продукти харчування до максимальної кількості українців, а своїм працівникам і їхнім родинам забезпечити гідну підтримку та допомогу.
Ця війна скінчиться перемогою правди, нашою перемогою, тож найважливіше зараз – підтримати людей і їхню готовність невдовзі разом відбудувати країну. Отже, давайте воювати, але кожен – на своєму фронті. Саме за такою схемою ми подолаємо всі прикрі наслідки безглуздої російської агресії. Разом до перемоги! Слава Україні!