ПРОБЛЕМА ТА ЗАВДАННЯ
Darwin Global Partners — це міжнародна компанія, що надає послуги з SEO-маркетингу.
Кілька років тому команда Buro.MT розробляла перші стратегію та брендинг для
Darwin Global. Вони виявилися супер-ефективними, тож компанія швидко розвивалася
та зміцніла для того, щоб вийти на міжнародний рівень та завойовувати нові глобальні
ринки, де перший — США.
Нові цілі та філософія вимагали оновлення бренду. Тож ми в Buro.MT оновили позиціонування та айдентику Darwin Global Partners, а також розробили лендінг для
ринків Америки та України.
НЕЙМІНГ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЛОГОТИП Бренд є монопродуктовим та фокусується лише
на ключовому продукті — SEO, як інструменту
маркетингу. Кожен проєкт — це прозорий процес,
персоналізовані рішення, постійна комунікація та точний
результат перемог. Кожен клієнт — це Партнер, з яким
попереду довгострокова співпраця. І зараз настав час
будувати нову глобальну партнерську мережу SEO-спеціалістів.
Тому назва Darwin Global Partners — це новий етап еволюції
та зростання для команди Darwin. Логотип Darwin
Global Partners — комбінований, тобто складається з типографіки
та символу.
Текстова частина логотипу набрана брусковим геометричним гротеском, відображає
технологічність та сучасність, що відповідає запитам індустрії, в якій працює компанія.
Для додаткового відображення ідеї співробітництва були розроблені кастомні лігатури.
Зелений елемент «+» одночасно відображає плюс і множення, та в динаміці показує зліт,
як гвинт гелікоптера. Це семантично відкриті символи, де «плюс» запрошує до взаємодії
й партнерства, а «множення» примножує доходи бізнесу.
АЙДЕНТИКА
Ілюстраціїї виконані у стилі контурної флетової графіки. Для формування акценту
застосовуються тонкі контрастні лінії сірого та зеленого кольорів. Також завдяки ілюстраціям
гелікоптера, відображена ідея логотипу та айдентики — зростання та зліт.
Символ Darwin Global Partners оживає не лише в логотипах, а й може бути розміщений на
прикладних носіях, коли він виконується в ілюстраційній стилістиці та до нього додається об'єм.
Колірна гама складається з 3 основних кольорів: зелений, чорний та
білий. Зелений — основний колір, відповідає за емоцію. «Співпрацює» з
білим та чорним. Формула використання кольору формується за ступенем
емоційності контенту. Чорний колір — це найнижчий рівень емоційності,
використовується у офіційній комунікації.
Над проєктом працювали:
Алі Назар — Creative Director
Алі Ніна — Strategist
Домченко Влада — Senior Designer
Ковтун Влад — Copywriter
Кузьменко Поліна — Junior Designer
Поп Сабіна — Junior Designer
Посад Влад — Art Director
Терещенко Олена — PR-manager