Представники українського медіаринку за участю IAB Ukraine звернулися до колег з усього світу із закликом про підтримку, зазначивши як світові медіа можуть зараз допомогти Україні.
Ініціатор проекту Міла Крутченко (Chief strategy & digital officer, RAZOM GROUP):
«За місяць війни наш медійний ринок кардинально змінився. Ми єдині у своєму прагненні допомогти Україні та спинити агресора. Я вірю в те, що найвагоміші результати можна отримати, діючи в рамках своєї експертизи. Саме тому ми сфокусувалися на медійному ринку і його потребах та можливостях».
Ключові тези маніфесту:
● Підтримуйте Україну в ЗМІ, поширюйте інформацію про війну, блокуйте фейки.
● Розпочніть соціальні кампанії на підтримку гуманітарних ініціатив. (
https://how-to-help-ukraine-now.super.site/)
● Створюйте вірусні креативи, нехай якомога більше людей почують нашу історію
● Робота з українськими компаніями та підрядниками: допоможіть нам залучити більше проектів в Україну
● Наймайте українських медіа-фахівців. Наша країна сповнена талантів. (https://adaid.eu/en/ )
● Припиніть всі види співпраці з російським ринком. Росія є терористкою, зараз вчиняє військові злочини в Європі. Усі компанії, які інвестують в Росію, підтримують тероризм. Як представники ЗМІ, ми розуміємо, що важко виключити такий великий ринок, але з точки зору суспільного сприйняття, це єдино правильно.
Анастасія Байдаченко (CEO, IAB Ukraine) коментує: “У кризовій ситуації, якою є війна, надзвичайно важлива інтеграція індустрії задля вирішення стратегічних задач. Такими на сьогодні є: забезпечення українських компаній бодай мінімальним рівнем замовлень та забезпечення українських спеціалістів, як тих, що виїхали, так і тих, хто залишився, роботою. Що в свою чергу дозволить сплачувати податки та підтримувати економіку та утримувати родини».
Маніфест підтримали CEO та керуючу провідних компаній представлених в Україні, та їх працівники.
Посилання для ознайомлення із повним текстом маніфесту.
Нагадаємо про платформу adaid.eu, яка була створена за ініціативи польської рекламної асоціації SAR при підтримці Всеукраїнської рекламної коаліції у співпраці з різними асоціаціями з країн ЄС з метою підтримки українських професіоналів рекламною індустрією ЄС. На сьогодні на сайті більше 100 вакансій з 10 країн для українських рекламістів різних напрямків – стратегія, дизайн, медіа, продакшн, електронна комерція, програмування, SEM / SEO, івент, PR та багатьох інших.
sostav.ua