“Меншість завжди права” Г. Ібсен
У червні 2023 року креативну команду Havas Engage очолив новий КД Євген Посохов. Дизайнер, арт-директор, креативний директор — за понад 20 років у професії Євген здобув близько двадцяти нагород на українських та міжнародних рекламних фестивалях.
Головним вектором діяльності для Євгена став розвиток Havas Engage — посилення креативних та digital-напрямків команди, зміцнення позицій агенції загалом, та креативного юніту зокрема.
Детальніше про Євгена Посохова у бліці:
Чому ти обрав Havas Engage?
На певний час, для отримання більш широкого досвіду, я мігрував на “бік клієнта”. Проте досить швидко зрозумів, що мені не вистачає драйву та різноманіття. Тож я розраховував знайти його, повернувшись в агентський бізнес. І таки знайшов у Havas Engage!
Які виклики стоять перед тобою в Havas Engage?
Рекламний ринок постійно змінюється і розвивається, тож агенції доводиться швидко реагувати. Постійно з’являються і розвиваються технології, яких не існувало ще пару років тому, потрібно постійно оновлювати та адаптувати креативні стратегії та концепції.
Так само постійно змінюються потреби, інтереси та запити людей — тож рішення мають бути релевантними цим потребам. Наші пропозиції мають відповідати очікуванням. Ба більше — випереджати їх. Ми маємо дивувати.
До того ж, беручи до уваги економічну ситуацію в Україні, на першому плані знаходиться ефективність рекламних кампаній. Тож ми маємо не лише створювати цікаві креативні рішення, але і доводити їх ефективність через аналітику та результати.
Поділись амбіціями і планами на посаді КД Havas Engage.
В першу чергу, — це зростання рівня визнання агенції. Через нових клієнтів, впізнавані проекти, фестивальні нагороди. Це вимагає подальшого розвитку творчості та команди, розширення діапазону існуючих проектів агенції, створення стратегічних рекламних кампаній, і беззаперечно, використання новітніх технологій та трендів.
Топ-3 цьогорічні креативні тренди від Євгена Посохова.
1. Персоналізований контент.
Зростання можливостей у сфері аналізу даних та технологій штучного інтелекту призводить до подальшого розвитку персоналізованого контенту, який точно «потрапляє» в інтереси та потреби конкретних людей.
2. Емоційна спрямованість.
Рекламні кампанії, які викликають яскраву емоційну реакцію у людей — це постійний пріоритет. Ми маємо викликати у людей сильні емоції або бажання задуматися більше, ніж на секунду.
3. Інтерактивність та участь споживача.
Залучення людей до взаємодії з рекламним контентом стає все важливішим. Інтерактивні рекламні формати, такі як AR-фільтри, віртуальна реальність, ігри та інші форми контенту, які дозволяють споживачам брати участь у процесі, будуть надалі набирати популярність.
У тебе є улюблена цитата?
Як казав Ібсен в п'єсі "Ворог народу": “Меншість завжди права”.
Що тебе надихає?
Буквально все навколо. Для натхнення можна, але не обов’язково, сидіти виключно і цілодобово на сайті Канських Левів. Все що нас оточує може (і має, за великим рахунком) генерувати натхнення: люди, події, діалоги в транспорті, місто, яке нас оточує.
Можеш назвати улюблений реалізований проєкт, за креатив якого ти відповідав в Havas Engage?
Герої розповідали страшні історії, в яких їх друзі припустилися помилок в питаннях фінансового планування та фінансової грамотності. Розповідали вони про все це в нічному лісі біля вогнища, коли навколо темрява та вовки виють на повну. Бо ж де іще краще за все розповідати щось моторошне?
Та оскільки нічний ліс у жовтні не такий привітний, а комендантську годину ніхто не скасовував, зняти нічний ліс на “натурі” не було ніякої можливості. Тож ми побудували лісову галявину прямо в студії. В нас навіть вогнище було, яке гріло під час зйомок акторів. От така магія кіно в рекламі.
За це, серед іншого, я і люблю цю професію.