У період Чорної п’ятниці мережа EVA, EVA BEAUTY та інтернет-магазин EVA.UA зафіксували впевнене зростання ключових комерційних показників. Збільшилися кількість замовлень, відвідуваність сайту, середній чек та попит на товари категорій краси та догляду.Середня кількість онлайн-замовлень в період Black Friday зросла на 25% порівняно з минулорічним показником.«В період Чорної п’ятниці відвідуваність інтернет-магазину EVA.UA зросла на 23%, порівняно з аналогічним періодом 2024 року. А безпосередньо 28 листопада – на 30%. В цей день ми досягли рекордної відвідуваності в понад 1 000 000 візитів», – поділився керівник напряму маркетингу інтернет-магазину EVA.UA Руслан Сазонов.
«Це пояснюється тим, що у вихідний суботній день покупці мають більше часу на візит до магазину. Можуть більш спокійно та зважено знайомитись із пропозиціями, обирати необхідні товари», – пояснив керівник напряму маркетингу роздрібної мережі EVA Іван Прозоров.
«В магазинах преміального формату EVA BEAUTY однозначними лідерами були товари бренду La Sultan De Saba. Посиленим попитом користувалась також професійна продукція для догляду за волоссям. Бестселером декоративної косметики стали палетки тіней Urban Decay Naked, що потрапили в солд-аут майже у всіх магазинах.
Ми також помітили виражений інтерес покупців, особливо з Західного регіону, до подарункових наборів. Очевидно, багато хто використовував Чорну п’ятницю як можливість вигідно придбати подарунки до Дня Святого Миколая», –поділилася директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька.
«Чорна п’ятниця –один із ключових моментів року, коли в EVA та на EVA.UA – найвигідніші пропозиції і найглибші знижки. Ми завжди готуємось до нього максимально відповідально, і тішить, що, попри складну ситуацію, цього року результати успішні та виправдали очікування», – підсумував Руслан Сазонов.