
У червні українці відпочивали від інтернет-магазинів, але натомість проводили час в Instagram.
Сезон відпусток вплинув на активність інтернет-користувачів, які стали менше відвідувати інтернет-магазини та маркетплейси. Однак до рейтингу популярних сайтів вперше за довгий час повернувся Aliexpress.ru. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Літо – пора високої активності користувачів в Instagram.com, який наростив охоплення та піднявся на 7-му позицію в рейтингу попри загальне зниження інтересу до соціальних мереж.
У червні в ТОП також повернулися новинні ресурси: 24tv.ua (19-те місце), Bbc.com (20-те місце), Glavcom.ua (22-те місце). Стабільний лідер серед новинних ресурсів - Pravda.com.ua.
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
Примітка. У березні відбулось оновлення дерева сайтів. В дослідження були додані ряд популярних інтернет-ресурсів.
***
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об'єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об'єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.