Національна збірна з футболу, не зважаючи ні на що, повертається на футбольне поле, щоб в матчах плей-офф вибороти право зіграти на Чемпіонаті світу. Разом зі збірною повертається і номінація “Лев Матчу”, але відтепер й у статусі благодійного проекту за ініціативи національного спонсора збірної ТМ “Львівське”
Відтепер, обираючи найкращого гравця в травневих матчах збірної на сторінці
https://footballua.tv/levmatchu, голоси фанатів конвертуватимуться в фінансову підтримку України. Кожен голос переведеться в 1 грн. від компанії, після чого Carlsberg Ukraine спільно з Carlsberg Group примножать внесок футбольних фанів і передадуть кошти в благодійний проєкт “
Понад усе”, який створений для надання довгострокової програми реабілітації жертв війни в Україні.
Українська збірна з футболу зіграє серію контрольних матчів, а після – продовжить боротьбу за право виходу до фінальної частини Чемпіонату світу 2022 у Катарі. Уже 11 травня жовто-блакитні зустрінуться у німецькому Менхенгладбаху із місцевою командою «Боруссія». І сьогодні підтримка збірної надзвичайно важлива, адже вона демонструє єдність всієї країни та світу. “Львівське”, як національний бренд, що завжди об’єднував українців, не може стояти осторонь.
Лев Матчу – уже став частиною футбольної історії, а відтепер кожен ваш голос – це допомога Українцям. Мільйони Українців – одна країна. Віримо в перемогу.