У грудні 2021 пришвидшилося зростання бюджетів на цифровий маркетинг

Огляд глобальних бюджетів на маркетинг за медіа у період від липня до грудня 2021 року.

- Якщо в період від липня до жовтня зростання бюджетів на цифровий і мобільний маркетинг сповільнилося, то у листопаді та грудні – навпаки прискорилося.

- У грудні також зросли маркетингові бюджети на телебачення, радіо і зовнішню рекламу, а бюджети на друковані ЗМІ сповільнили свій спад.
 
За останніми показниками Індексу світового маркетингу (ІСМ) від WARC Data, у грудні стрімко прискорилося зростання бюджетів на цифровий маркетинг.

ІСМ – це щомісячний показник стану глобального маркетингу, розроблений WARC, в основі якого лежить поточна ситуація серед практикуючих спеціалістів. Значення індексу понад 50,0 означає зростання, а менше 50,0 свідчить про зниження. Спеціалісти, які беруть участь в опитуванні отримують повний аналітичний звіт.

Якщо в період від липня до жовтня зростання бюджетів на цифровий і мобільний маркетинг сповільнилося, то у листопаді та грудні – навпаки прискорилося. Ймовірно, це результат того, що бренди привертають увагу онлайн-покупців у період свят. Стрімке зростання бюджету на цифровий і мобільний маркетинг, скоріше за все, продовжиться, оскільки цього року на електронну торгівлю буде приходитися третина роздрібних продажів (33%).

У грудні також зросли маркетингові бюджети на телебачення, радіо і зовнішню рекламу, а бюджети на друковані ЗМІ сповільнили свій спад.

За даними останнього звіту, в Азійсько-Тихоокеанському регіоні спостерігається найшвидше зростання, у той час як в Європі та Північній і Південній Америках темпи зростання теж високі, проте нижче загальносвітового рівня.



За останніми прогнозами WARC Data, в 2021 році загальні витрати на рекламу збільшаться на 23,8% і досягнуть 771 млрд. дол., а в 2022 році очікується подальше зростання на 12,5%. Очікується, що лідером такого розвитку стане реклама у сфері електронної торгівлі, онлайн-аудіо та соціальних мереж.

Індекс світового маркетингу – це унікальний щомісячний показник стану глобального маркетингу.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua