При цьому охоплення каналів-лідерів залишається майже без змін.
Частка тих, хто читає або переглядає новини постійно, знизилась за останній тиждень на користь контакту декілька або 1 раз на день. За даними другої хвилі дослідження, 58% читають і переглядають новини постійно (-13% за тиждень), 30% – декілька разів на день (+8% за тиждень), 11% – 1 раз на день (+6% за тиждень), ще 1% не стежать за новинами.
При цьому охоплення каналів-лідерів залишається майже без змін.
Найпопулярнішими є телеграм-канали ЗСУ, офіційних інституцій (57%), за ними слідують Єдиний ТБ марафон (51%), місцеві групи в месенджерах (Telegam, Viber) дому, населеного пункту (47%) та соціальні мережі (Facebook тощо) (47%).
37% отримують інформацію з новинних телеграм-каналів (Україна Оперативна, Ukraine now тощо), 28% – з сайтів новинних видань, 12% – з радіо.
Опитування репрезентує міське населення Україниу віці 18-60 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону. Обсяг вибірки 600 респондентів.
Метод: онлайн-опитування (проникнення інтернету в цій групі – 84%).
Квотна вибірка. Квоти за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.
Дата польових робіт: 12-13 березня 2022, 19-20березня 2022.
Дослідження проведене за ініціативи та фінансування Kantar Україна.