Улюблена страва як незабутній подарунок? Бренд побутової техніки Siemens та Serviceplan Ukraine діляться секретом бездоганного запікання

Serviceplan Ukraine та бренд побутової техніки Siemens розкривають секрет ідеально запечених страв на прикладі рум’яної качки по-пекінськи у новій рекламі духової шафи Siemens з унікальною технологією roastingSensor Plus*.

Технологія roastingSensor Plus – інноваційний термощуп із трьома точками заміру, який точно і надійно визначає внутрішню температуру страви під час приготування її у духовій шафі. Така сенсорна технологія робить запікання їжі ще простішим та дозволяє раз за разом максимально точно повторювати улюблений рецепт.

Нове рекламне відео від Serviceplan Ukraine – це історія закоханого подружжя, в якій Siemens допомагає героям відкривати в собі кулінарні таланти та готувати страви, гідні статусу пам’ятного подарунка.

«На своєму шляху до становлення як лідера цифрових інновацій у галузі побутової техніки Siemens рухається до нового позиціонування бренду: втілення прагнень (Empowering Ambitions). Воно відображає змінене ставлення глобальної цільової аудиторії бренду, «шукачів прогресу», тобто допитливих та орієнтованих на продуктивність лідерів думок, які прагнуть розвиватися в усіх сферах життя, персонально та соціально. Розумні прилади Siemens класу преміум надихають їх та підтримують у реалізації їхніх прагнень удома та за його межами за допомогою рішень, які дають їм змогу впроваджувати зміни: у піклуванні про власне здоров’я, у веденні екологічного способу життя та в усіх інших прагненнях до кращого майбутнього», – ділиться Коріна Тришин, Brand Communication Manager ТОВ «БСХ Побутова Техніка».

Глобальна комунікативна платформа побутової техніки Siemens «What if…» передбачає акцент на преміальності та дуже чітку структуру побудови роликів: усі сцени мають бути збудовані у суворій послідовності та містити ключові повідомлення, які визначають платформу, – розповідає Ігор Клименко, креативний директор Serviceplan Group Україна. – Незважаючи на суворі рамки, ми змогли створити цікаву змістовну історію, в якій є місце як для демонстрації можливостей продукту, так і для сучасної повістки: чоловіки можуть займатися домашніми справами нарівні з жінками.

Нова відеоробота стала першим та успішним досвідом знімання ролика для побутової техніки Siemens в Україні, а також приводом для гордості та демонстрації креативного потенціалу Serviceplan Ukraine».


 
*роустин Сенсор-плас