На початку 2022 року
Dozen – одна з найбільших українських агенцій, яка спеціалізується на пакованні для FMCG брендів (Київ, Варшава) — запустили телеграм-канал про паковання D.Pack
https://t.me/dozenpack.
Паковання називають п’ятою «Р» у маркетинговій моделі Product, Price, Place, Promotion. P&G охарактеризували контакт з пакованням як «перший момент істини» у своїй 3-ступеневій моделі прийняття рішення про покупки. Фаріс Якоб, співзасновник агенції Genius Steals, так
розмірковує про моменти істини покупця у WARC: «Перша точка контакту — це зустріч з рекламою, друга — коли людина робить щось відносно бренду, наприклад, заходить до магазину або гуглить в Інтернеті, третя — коли покупець знаходить продукт. Тоді вся попередня комунікація бренду згортається в одну мить: це три-п’ять секунд, коли покупець стоїть перед полицею і вирішує, що купити».
Паковання є у маркетинговій формулі всіх виробників, а для маркетологів FMCG продуктів цей момент у магазинної полички — вирішальний. Тому що саме тут відбувається конверсія, і уречевлений у пакування бренд перетворюється з наміру у покупку, і забезпечує бізнес прибутком.
Дописувачі у D.Pack охоплюють і теорію, і новини. Знань Dozen вистачає — вони розробляли паковання для брендів Чумак, Галичина, Beermiх, Водний світ, Жайвір, Flint, Живчик, Перша приватна броварня, АВК, Майський чай, START, Kabanosy Дмитрук та інших, всього 5000 SKU для 20 компаній за останні 4 роки. Агенція займається також розробкою позиціонування та створенням FMCG брендів.
Говорить засновник та креативний директор Dozen
Максим Лесняк, який займається дизайном з 1993 року, закінчив Харківську державну академію дизайну та мистецтв, читає лекції у kmbs, KAMA та Projector: «Хай це звучить пафосно, але я все життя притримувався цінностей праці і відповідальності. Наприклад ми у Dozen завжди пам'ятаємо, що дизайн масових продуктів впливає на візуальну культуру суспільства. А останнім часом все більше думаємо про сталий розвиток у нашій індустрії. І ось тепер — освітній проект. Хай грамотного паковання у світі буде більше».
На каналі вже «пройшли теми” головних задач паковання FMCG продуктів, переліку елементів паковання та їхньої класифікації, високу та низьку залученість у покупку, евристику розміру, евристику розпізнавання, UGC, онлайн-полиці. Автори обіцяють продовжити тему когнітивних упереджень щодо паковань.
«Паковання – есенція комунікації бренду. Воно уречевлює бренд, будує, продовжує, доносить його, привертає увагу заклопотаного покупця у магазині, дає йому приємний спокій і впевненість», — написано у D.Pack.
Ось такий він — головний герой «першого моменту істини» покупця. До речі, на модель P&G через кілька років Google відповіли своєю — ZMOT, Zero Moment of Truth. Вони визначили у ній «нульовий момент істини» — онлайн контакт з бредом.
Ілюстрації взяті з
т-каналу D.Pack