Від перегонщика до бізнесмена. Як mirrolab допомагає WAH міняти ставлення до ринку імпортних авто

Агентство mirrolab розробило стратегію та айдентику West Auto Hub, щоб допомогти зробити ринок імпортних авто цивілізованим.
Ринок авто з-за кордону в Україні — це барахолка, де треба завжди бути насторожі, щоб не отримати кота в мішку. Така репутація дуже заважає відповідальним підприємцям, які люблять свою роботу і викладаються, щоб втілити побажання клієнта.
Для таких перевізників існує West Auto Hub, де в одному місці поєднали усе, що потрібно для доставки, розмитнення і оформлення авто з-за кордону. Аналогів в Україні немає.
West Auto Hub може і хоче розгрузити голову підприємцям, зекономити їхній час і допомогти стати більше. Щоб вони розвивали свій бізнес, а не переживали за доставку кожного авто.
WAH хоче стати таким собі бізнес-інкубатором для всіх відповідальних і цілеспрямованих перевізників, допомагаючи і підтримуючи їх на всіх етапах процесу. Це win-win підхід, де WAH виграє, коли виграє його клієнт.
Тому WAH каже: «будь більше».
Бути більше — це будувати бізнес на здоровій конкуренції.
Бути більше — це заробляти гроші цивілізованим способом, побудованим на небайдужості та відданості.
Бути більше — це масштабувати бізнес завдяки делегуванню процесів.
Про це і мало розповісти креативне агентство mirrolab в айдентиці та комунікації WAH. Запевнити, що їм можна довіряти, що тут чують і допомагають.
В айдентиці найбільше хотілося передати, що людяність та відповідальність — це реальність, а не чергова казка. Що WAH — не бюрократична структура, де змусять чекати в черзі під кабінетом, а дійсно підтримають і допоможуть. І що всі процеси — прозорі та прості. Цю людяність і простоту втілили в айдентиці.

В агентстві mirrolab під час розробки айдентики відмовилися від офіціозу і шаблонів, додали простоти та дружності. Навіть усі повідомлення починаються з малої літери, щоб бути ближчими. Ніби це меседж від друга у чаті.


 
Основний дизайн-прийом — значки, які візуально транслюють чіткість та суть і відсилають до дорожньої естетики.
Палітру основних кольорів підібрали з дорожніх знаків та навігаційних табличок, але трохи пом’якшили, щоб додати тепла. Додаткові кольори роблять комунікацію більш гнучкою та адаптивною.
Також створили серію простих іконок, які зберігають впевненість West Auto Hub, але додають їй людяного настрою, щоб бути ближчими до партнерів.
 
 
За матеріалами пресрелізу