WhyNot? Enot стало першим в Україні агентством інфлюенсер-маркетингу, яке отримало нагороду на Effie Awards Ukraine

15 грудня на урочистій церемонії нагородження переможців премії Effie Awards Ukraine 2021 компанія WhyNot? Enot (найкраще агентство інфлюенсер-маркетингу 2020 року за версією ІАВ Ukraine) здобула свою першу бронзову статуетку за кейс “Битва блогерів”. Вперше цю престижну нагороду отримує агентство інфлюенсер-маркетингу. 


“Битва блогерів” - проєкт для українського стрімінгового сервісу SWEET.TV (у партнерстві з вебстудією Vintage). Завданням WhyNot? Enot було за підтримки блогерів залучити молоду аудиторію на платформу та оптимізувати реферальну програму. Замість класичної інтеграції в сторіз та публікаціях блогерів, агентство застосувало механіку, що кардинально змінила головний принцип кампаній в Instagram: розіграли призи не між користувачами, а між блогерами. 


30 українських блогерів у складі п’яти команд, кожну з яких очолив капітан (Богдан Шелудяк, Люда з Голлівуду, Діма Варварук, Анна Алхим та Даша Квіткова), протягом місяця залучали фоловерів оформити підписку на SWEET.TV за своїм реферальним посиланням. За умовами: блогер, який “приведе” максимум рефералів, отримає Mercedes C-class Coupe, а другий після капітана в тій же команді - отримує MINI Cooper S. Інші члени команди отримують iPhone 12. Серед всіх, хто оформив передплату на SWEET.TV, бренд розіграв ще один MINI Cooper S.


Так, завдяки залученню блогерів замість використання традиційних медіаміксів (ТВ, диджитал, аутдор), WhyNot? Enot вдалося досягти просто вражаючих для подібних кампаній результатів: 83 мільйони охоплення, 16 мільйонів унікальних контактів, +57% трафіку за рахунок рефералів та +78% зростання кількості покупок на сайті в період проведення кампанії. 


“Це була дійсно масштабна і потужна кампанія. Ми дуже вдячні за довіру та підтримку наших клієнтів та партнерів SWEET.TV та Vintage. Ця перемога для нас дуже важлива. Ми тішимося, що здобули першу в своїй індустрію нагороду на фестивалі Effie Awards Ukraine, хоч поки лише бронзову. Для нас - це своєрідне підведення підсумків року. Ми вкотре довели собі та нашим клієнтам, що можемо вражати результатами. І наступного року обов’язково повернемося на фестиваль за золотом”,  - коментує засновник та CEO агентства WhyNot? Enot Євген Таллєр.