12 березня, у конференц-залі видавництва Економіка (прес-центр «Дело»), відбудеться круглий стіл на тему «Ефективність мобільного маркетингу. Погляд з боку Клієнта». Модератором заходу виступить Назар Гриник – експерт з мобільного маркетингу, директор агенції LEAD9.
Під час круглого столу представники компаній-клієнтів, які мають досвід використання мобільного маркетингу, обговорюватимуть власні системи вимірювання та оцінки ефективності цього каналу комунікації зі споживачем.
Зокрема, про свій досвід розповідатимуть представники таких компаній-клієнтів, як JTI, Хенкель Україна, та інших.
До участі у заході також запрошені представники Coca-Cola, Imperial Tobacco, Leo Burnett, Nestle, Sandora, TMA Draft, TUBORG Green, Unilever, Київстар, Козирна Карта, Крафт Фудс, УкрАвто ЗАЗ.
В ході живої дискусії будуть обговорюватися такі тези:
• Як окремо виміряти ефективність мобільного каналу
• Яких маркетингових цілей можна досягнути за допомогою мобільного каналу (продаж, імідж, лояльність)
• Як порівнюється ефективність мобільного маркетингу з іншими прямими каналами
• Відношення споживача до даного каналу (окрема увага темі спаму)
• Які нюанси виникають у клієнтів при роботі з підрядниками. Як вирішуються проблеми (власний досвід клієнтів)
• Що допоможе розвитку мобільного маркетингу в Україні
Запрошуємо усіх бажаючих до участі в майстер-класі!
Захід розпочнеться о 15:00, у четвер, 12 березня, у конференц-залі видавництва Економіка (прес-центр «Дело»), за адресою: м.Київ, вул. Володимирська, 49-А.
Для участі у круглому столі необхідна акредитація
Контакти: Ольга Черноусова, press@lead9.com , (044) 451-69-01