Час приймати рішення і не зупиняти дії

Міжнародний Форум «Виставковий бізнес 2009» знову об’єднає науковців і практиків, зібравши їх під одним дахом з метою обговорення нагальних питань розвитку виставкової галузі, а саме інтеграції практичного досвіду фахівців виставкової індустрії у навчальний процес.

24 вересня 2009 року у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбудеться міжнародний Форум «Виставковий Бізнес 2009», що об’єднує Сьому міжнародну науково-практичну конференцію «Виставкова діяльність в Україні: інтеграція освіти, науки та практики» та велику конкурсну програму під гаслом «Життя у виставковому вимірі». Організатором Форуму є Виставкова федерація України, а організаторами конференції — Виставкова федерація України, Київський національний торговельно-економічний університет, Інститут реклами, Київський національний університет технологій і дизайну, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. Конференція проходить за підтримки Національної академії наук України.

Міжнародний Форум «Виставковий Бізнес 2009» привернув велику увагу громадськості. Тому бажання прийняти участь у Форумі висловили представники виставкових компаній, вищих навчальних закладів, міністерств і відомств, засобів масової інформації. У якості почесного гостя Форум відвідає Сергій Алексєєв, президент Російського Союзу виставок і ярмарок, член Виконавчого комітету і голова Європейського відділення Всесвітньої асоціації виставкової індустрії (UFI), генеральний директор виставкової компанії «Ленекспо» (м. Санкт-Петербург) та Ігор Філоненко, віце-президент Асоціації індустрії безпеки Росії, голова навчально-методичного комітету Російського Союзу виставок і ярмарків, генеральний директор компанії «Защита-Экспо» (м. Москва).

Питання підвищення професійного рівня майбутніх фахівців, що будуть висвітлені в рамках Сьомої міжнародної науково-практичної конференції, знайшли позитивний відгук серед викладачів і студентів вищих навчальних закладів України. Тому на конференції буде надана можливість виступити із доповідями і викладачам, і студентам, і аспірантам, в першу чергу таких спеціальностей, як «Менеджмент», «Маркетинг», «Дизайн», «Реклама». Конференція складається з п’яти секцій: Секція 1. «Економіко-соціальні аспекти виставкового бізнесу». Секція 2. «Актуальні проблеми менеджменту виставкової діяльності: інтеграція науки і практики». Секція 3. «Виставковий маркетинг». Секція 4. «Виставковий дизайн». Секція 5. «Інтегрована ступенева освіта фахівців у сфері виставкової діяльності»:

Також в рамках Форуму працюватиме велика конкурсна програма, яка нараховує понад 150 робіт у наступних номінаціях: «Виставковий каталог», «Виставковий плакат», «Фірмова атрибутика виставок», «Дизайн виставкового стенду», фотовиставка «Виставкові сюжети». До участі у конкурсній програмі запрошені виставкові компанії, компанії-забудовники виставкових стендів, рекламні агенції, фотокореспонденти. Конкурсні роботи передаються на розгляд журі, яке визначатиме переможців за наступними критеріями: інформативність і зручність користування; професіональний дизайн і оригінальність ідеї; єдність корпоративного стилю і відповідність засобів художнього вираження до заявленої тематики. Переможці конкурсу будуть нагороджені почесними відзнаками і пам’ятними подарунками.

Тісна співпраця між виставковими компаніями і навчальними закладами протягом останніх років сьогодні дає певні результати. Студенти, які проходять практику на виставках, набувають знань та навичок для проведення самостійних наукових досліджень, вони отримують більше шансів на здобуття привабливої посади у компаніях. Також фахівці виставкового бізнесу разом з викладачами роблять значний внесок у створення науково-методичної бази для студентів вищих навчальних закладів. Одним із останніх досягнень такої плідної співпраці є видання першого в Україні навчального посібника «Основи виставкової діяльності».

Економічний спад збільшує вимогливість підприємств до ефективних засобів маркетингу та продажу, розвитку бізнесу і ділового спілкування. Тому на порядку денному сьогодні постають питання більш ефективної участі у виставках, а це потребує підвищення кваліфікації фахівців та впровадження нових навчальних курсів.

Зацікавленість науковців у поглибленому вивченні виставкових технологій і впровадженні наукових досліджень у реалізацію майбутніх проектів відкриває великі перспективи, пов’язані із розбудовою виставкової галузі на новому рівні.  

Конференція і Конкурс проходитимуть 24 вересня 2009 року у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» (вул. Салютна, 2-Б), павільйон №3, вхід «J».

Програма Сьомої міжнародної науково-практичної конференції «Виставкова діяльність в Україні: інтеграція освіти, науки та практики»:

10:00-11:00 Реєстрація учасників.
11:00-13:00 Пленарне засідання: конференц-зала №3.
13:00-13:30 Перерва.
13:30-15:30 Робота секцій конференції: конференц-зали №2,4,5,6.
15:30-15:40 Перерва.
15:40-16:15 Заключне засідання: конференц-зала №3.
16:15-16:45 Нагородження переможців Конкурсу.