УАВПП за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження” (МФВ) запрошує до участі в першому з серії тренінгів проекту «Інформаційно цінна журналістика: легко, розумно, креативно», який триватиме протягом жовтня 2009 – серпня 2010.
Дата проведення семінару – тренінгу: 14 листопада 2009, субота
Мета семінару – тренінгу: підвищення якості аналітики та якості роботи з інформацією.
Місце проведення – м. Одеса
Кількість учасників – 20.
Тривалість: з 10:00 до 18:30
Тренер: Зоя Казанжи, медіа-тренер, консультант з газетного менеджменту.
Програма тренінгу:
1 частина:
Властивості інформації та принципи поінформованості. Інструменти для збору та обробки інформації. Джерела інформації та техніка безпеки роботи з ньюзмейкером.
2 частина:
Ознаки якісної журналістики. Що таке «ефективний контент» і як його досягти. Правила хорошого тексту: тема, форма, сюжет, композиція. Візуальна журналістика: використання фото, графіки та іншого ілюстративного матеріалу в аналітичних жанрах.
3 частина:
Аналітична журналістика. Ознаки аналітичності. Що робить матеріал гідним публікації. Фокус подачі і аудиторія матеріалу.
4 частина:
Як шукати інформаційні приводи? Критерії відбору та оцінки тем для своїх аудиторій.
В день передбачені 2 кава-паузи.
Довідка про тренера:
Зоя Казанжи, медіа-тренер, консультант з газетного менеджменту.
Закінчила Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка, факультет журналістики.
Навчалася за програмою підготовки медіа-консультантів Світового Банку та тренерів з журналістики TOP-Media and BBC World Service Trust.
З 1985 до 2004 року працювала в ЗМІ на позиціях: кореспондент, репортер, спеціальний кореспондент, оглядач, завідувач відділом, головний редактор.
З 2002 року працює в сфері медіа-освіти.
З 2005 року співпрацює з Бюро Представника з питань свободи ЗМІ ОБСЄ (Відень, Австрія), проводить тренінги в країнах СНД (Киргизстан, Азербайджан, Вірменія, Білорусь, Казахстан, Молдова, Таджикистан, Грузія).
Умови участі
Участь в семінарі – тренінгу є безкоштовною.
Організаторами сплачуються: кава-паузи, робота тренера, роздаткові матеріали, оренда приміщення, канцприладдя та сертифікати
Самостійно учасники сплачують проїзд та проживання
Учасники відбираються на конкурсній основі.
Головні критерії відбору кандидатів є такими:
Перевага при відбору учасників – членство в УАВПП
На безкоштовній основі можлива участь не більше 1-го представника від компанії
Загальна кількість учасників для одного тренінгу – 20 осіб (18 – регіони, 2 – Київ)
Немає обмежень за власністю та спрямуванням видання
Досвід роботи в пресі – не менше року, на останньому місці роботи – не менше півроку
В «заявці на участь» обов’язково треба вказати «мотивацію участі»
Всі бажаючі взяти участь у проекті, будь ласка, надсилайте заявки до УАВПП на e-mail: pr@uapp.org aбо на факс 8-044-425-57-87
Заявка
Заявки приймаються до 9 листопада 2009 року
Перелік учасників буде оголошено на сайті УАВПП (www.uapp.org) 10 листопада року
Контактна особа з питань участі:
Дарія Віннікова,
Організаційний директор УАВПП
8 (044) 425-57-87