14 листопада 2009 - Семінар-тренінг: «Технологія створення аналітичних матеріалів, корисних та цікавих читачам».

УАВПП за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження” (МФВ) запрошує до участі в першому з серії тренінгів проекту «Інформаційно цінна журналістика: легко, розумно, креативно», який триватиме протягом жовтня 2009 – серпня 2010.

Дата проведення семінару – тренінгу: 14 листопада 2009, субота

Мета семінару – тренінгу: підвищення якості аналітики та якості роботи з інформацією.

Місце проведення – м. Одеса

Кількість учасників – 20.

Тривалість: з 10:00 до 18:30

Тренер: Зоя Казанжи, медіа-тренер, консультант з газетного менеджменту.

Програма тренінгу:

1 частина:

Властивості інформації та принципи поінформованості. Інструменти для збору та обробки інформації. Джерела інформації та техніка безпеки роботи з ньюзмейкером.

2 частина:

Ознаки якісної журналістики. Що таке «ефективний контент» і як його досягти.  Правила хорошого тексту: тема, форма, сюжет, композиція. Візуальна журналістика: використання фото, графіки та іншого ілюстративного матеріалу в аналітичних  жанрах.

3 частина:

Аналітична журналістика.  Ознаки аналітичності. Що робить матеріал гідним публікації.  Фокус подачі і аудиторія матеріалу.

4 частина:

Як шукати інформаційні приводи? Критерії відбору та оцінки тем для своїх аудиторій.

В день передбачені 2 кава-паузи.

Довідка про тренера:

Зоя Казанжи, медіа-тренер, консультант з газетного менеджменту.

Закінчила Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка, факультет журналістики.

Навчалася за програмою підготовки медіа-консультантів Світового Банку та тренерів з журналістики TOP-Media and BBC World Service Trust.

З 1985 до 2004 року працювала в ЗМІ на позиціях: кореспондент, репортер, спеціальний кореспондент, оглядач, завідувач відділом, головний редактор.

З 2002 року працює в сфері медіа-освіти.

З 2005 року співпрацює з Бюро Представника з питань свободи ЗМІ ОБСЄ (Відень, Австрія), проводить  тренінги в країнах СНД  (Киргизстан, Азербайджан, Вірменія, Білорусь, Казахстан, Молдова, Таджикистан, Грузія).

Умови участі

Участь в семінарі – тренінгу є безкоштовною.
Організаторами сплачуються: кава-паузи, робота тренера, роздаткові матеріали, оренда приміщення, канцприладдя та сертифікати
Самостійно учасники сплачують проїзд та проживання
Учасники відбираються на конкурсній основі.
 

Головні критерії відбору кандидатів є такими:

Перевага при відбору учасників – членство в УАВПП
На безкоштовній основі можлива участь не більше 1-го представника від компанії
Загальна кількість учасників для одного тренінгу – 20 осіб (18 – регіони, 2 – Київ)
Немає обмежень за власністю та спрямуванням видання
Досвід роботи в пресі – не менше року, на останньому місці роботи – не менше півроку
В «заявці на участь» обов’язково треба вказати «мотивацію участі»
 Всі бажаючі взяти участь у проекті, будь ласка, надсилайте заявки до УАВПП на e-mail: pr@uapp.org aбо на факс 8-044-425-57-87

Заявка

Заявки приймаються до 9 листопада 2009 року
Перелік учасників буде оголошено на сайті УАВПП (www.uapp.org) 10 листопада року 
Контактна особа з питань участі:

Дарія Віннікова,

Організаційний директор УАВПП

8 (044) 425-57-87

pr@uapp.org