«Реклама у ЗМІ – законодавчі вимоги і практика застосування»

20 травня 2010 року (11.00), Інтернет

Ведучий:  Алі Сафаров – медіа-юрист, медіа-тренер.
Цільова аудиторія: працівники рекламного відділу, редактори, видавці, усі бажаючі

Програма вебінару:
1.Відокремлення реклами від журналістських статей – «джинса» чи не «джинса»?
2.Спонсорство і реклама – як використовувати норми закону.
3.Законодавчі вимоги до реклами (загальні вимоги).
4.Вимоги до реклами певних категорій товарів, робіт, послуг (медичні товари, алкоголь, тощо).
5.Рекламні договори – про що варто пам‘ятати.
6.Податок з реклами – як і на що нараховується?
7.Контроль за дотриманням рекламного законодавства – норми закону і практика застосування.

Тривалість вебінару –  1,5-2 години
Для участі у вебінарі необхідно: мати комп’ютер (ноутбук) з якісним інтернетом, колонки (навушники).

Вебінар (від англ. web+seminar) – формат проведення семінарів, тренінгів та інших заходів за допомогою Інтернету. Для організації вебінару використовуються технології відео-конференції, інтернет-телефонії та інших.

Переваги участі у вебінарі:
Відсутність витрат на проїзд, готель, добові та інше.
Економія вашого робочого часу (семінар відбувається на вашому комп’ютері).
Можливість поставити питання тренеру.
Можливість участі у вебінарі декількох учасників одночасно за ціною одного (декілька чоловік біля комп’ютера) або навіть усієї редакцію (якщо встановити мультимедіапроектор).
Можливість одразу і самостійно завантажити презентацію тренера та додаткові матеріали.
Гарні враження від спілкування з колегами.
 
Ви можете ознайомитись із записом безкоштовного вебінару «Как журналисту-расследователю успешно получить информацию от органов власти», який відбувся 18 березня 2010 року.

Реєстрація: для участі у вебінарі необхідно надіслати на адресу admin@irrp.org.ua такі дані:

1.П.І.Б. контактної особи
2.Телефон контактної особи (краще мобільний)
3.У полі «Тема» написали « Реєстрація на вебінар Алі Сафарова»
 
Вартість участі – 250 грн (без ПДВ)