Тема навчального модулю – Сучасні інструменти журналіста. Практичні можливості мультимедіа
Дати проведення – 25-26 листопада 2010 року
Ключові аспекти інформаційного наповнення модулю:
- Редакторські практики: що працює вже сьогодні, як редактори та журналісти використовують мультимедійні можливості? Погляд з боку редактора
- Журналістські практики: як прогресивні журналісти використовують соціальні мережі, як ведуть блоги, що це їм дає?
- Практичні аспекти: як завести блог та створити акаунт у соціальній мережі? Які мережі для яких задач підходять найкраще? Що треба робити далі, після створення блогу чи/та акаунту?
- Огляд можливостей: які соціальні мережі є, в чому головна різниця, в чому унікальні можливості кожної з них?
- Успішні бізнес-моделі мереж: Google, Facebook, LinkedIn. На чому побудований успіх?
- Успішні блоги: Style Rookie, Chokolate&Zukkini, EveryBlock
- Як компанії використовують блоги та Facebook – успішні приклади
- Досвід залучення «громадянської журналістики» до наповнення поліс газети та сторінок веб-сайту – як це працює?
ПРОЕКТ ПРОГРАМИ
День 1: четвер, 25 листопада
9:30 – 10:00 |
Реєстрація, вітальна кава |
|
10:00 – 10:20 |
Олексій Погорелов Ольга Чумак |
Привітання від організаторів, знайомство учасників, формування переліку очікувань від тренінгу |
10:20 – 11:40 |
Олексій Погорелов |
На чому грунтується успіх в Інтернет? Успішні бізнес-моделі: мережа Facebook, блоги Style Rookie, Chokolate&Zukkini, EveryBlock |
11:40 – 12:00 |
Кава-пауза |
|
12:00 – 13:15 |
Володимир Дегтярьов, директор PR-агентства Starget |
- Огляд можливостей: які соціальні мережі є, в чому головна різниця, в чому унікальні можливості кожної з них? - Журналістські практики: як прогресивні журналісти використовують соціальні мережі, як ведуть блоги, що це їм дає? - Про системи пошуку інформації – платні та безкоштовні – по новим медіа, форумам та блогам (як на етапі пошуку інформації для статті, так і для відслідковування резонансу після публікації) |
13:15 – 14:00 |
Обід |
|
14:00 – 15:40 |
Ірина Рубіс, MMR, головний редактор |
Ірина розповість про те, як за рік редакція ММR перетворилась з традиційної на редакцію 2.0, що змінилось в швидкості, стилі, пріоритетах і які вигоди це приносить. Практика - написання бліц репортажу, використовуючи в якості коментаторів лише social media та доступних в даний час людей (тільки їх цитати за темою) |
15:40 – 16:00 |
Кава-пауза |
|
16:00 – 18:00 |
Олексій Погорелов |
Практичне заняття, 3 команди. 1. Написати пост у блог Університету у Facebook 2. Фан-парки Кока-Кола 3. Розробити ідею персонального блогу для спілкування з аудиторією, для отримання інформації та відповідей на запитання, для передачі аудиторії тематичної інформації |
День 2: п’ятниця, 26 листопада
10:00 – 11:30 |
Наталія Соколова, Головний редактор мережі міських порталів (УМХ) |
Редакторські практики: що працює вже сьогодні, як редактори та журналісти використовують мультимедійні можливості? Погляд з боку редактора |
11:30 – 11:45 |
Кава-пауза |
|
11:45 – 13:00 |
Квест |
Три команди отримують завдання та вирушають «в поле» - шукати відповіді на запитання. За результатами пошуку кожною командою має бути написаний пост та розміщений у блозі Університету |
13:00 – 13:45 |
Обід |
|
13:45 – 15:00 |
Олександр Акименко, журналіст, автор блогу "Вме100слов" http://vmestoslov.info |
Теорія та практика - Інфографіка замість слів. Інфографіка в контексті соціальних мереж. У практичній частині – створюємо інфографіку для матеріалу |
|
Антон Белецький, блогер (http://b2p.com.ua), директор та співвласник маркетинг консалтингової агенції «Business2People», digital marketiong group “OMG!” та ін. |
Професійні секрети успішного блогера. Або як зробити власний блог цікавим та корисним для аудиторії |
15:00 – 15:15 |
Кава-пауза |
|
15:15 – 16:30 |
Олексій Погорелов |
Практичне заняття, 3 групи. Розробити ідею (створити) або написати пост до існуючого блогу на сайті власного видання |
16:30 – 17:00 |
Олексій Погорелов Ольга Чумак |
Підведення підсумків, вручення сертифікатів, обговорення можливих варіантів розвитку Університету, побажання до організаторів, анонс Конкурсу публікацій |
Реєстрація учасників триває до 18 листопада 2010
З умовами участі можна ознайомитись за цим лінком - uapp.org
Інформація - УАВПП