Авторський курс А. Федорiва "Стратегiя= Iдея. Маркетинг для власникiв бiзнесу"

7-9 квiтня, в Києво-Могилянськiй Бiзнес Школi (kmbs) вперше проходитиме авторський курс Андрiя Федорiва «Стратегiя= Iдея. Маркетинг для власникiв бiзнесу».

Гостями курсу стануть власники легендарних брендiв України та Росiї: Олег Кохан, Генеральний продюсер компанiї «Сота Сiнема Груп» (Київ); Савелiй Лiбкiн, ресторатор, корпорацiя «Реста», бренди «Дача», «Компот», «Стейк Хауз» (Одеса); Аполлон Позов, Генеральний директор компанiї «Баланс-Клуб» (Днiпропетровськ); Сергiй Попов, комерцiйний директор «Останкiнський м’ясопереробний комбiнат», спiввласник ТМ «Останкiно» (Москва); Олег Спiлка, Голова Наглядової Pади НАСК «Оранта»; Олег Теплих, власник ТМ «Льодохiд» (Київ); Олександр Тимофєєв, Генеральний директор компанiї «АВТ Баварiя» (Київ) та iншi.

Бiльше iнформацiї про гостей на сайтi www.strategy-idea.com

Проект для власникiв бiзнесу, якi активно беруть участь в управлiннi бiзнесом i особисто координують маркетинг.

Андрiй Федорiв, автор проекту: «Проаналiзувавши досвiд роботи за 13 рокiв, я дiйшов однозначного висновку, що найбiльш успiшними, масштабними, яскравими були проекти, де головний маркетолог — сам власник пiдприємства. Коли вiн не дистанцiювався вiд бiзнесу, намагався зрозумiти свого споживача i змiнювати бiзнес вiдповiдно до його потреб. Коли власник особисто координував ключовi питання маркетингу, отримуючи досконалiсть в окремих деталях. Азарт, швидке прийняття та впровадження рiшень, готовнiсть ризикувати - всього цього немає в поточнiй роботi зi «звичайною корпорацiєю».

Завдання проекту «Стратегiя=Iдея» — дати власникам бiзнесу концентровану та практичну iнформацiю для побудови маркетингу на пiдприємствi, в роботi з брендами. Крiм iнформацiйно насиченого теоретичного блоку, основну увагу придiлятимемо живому спiлкуванню з власниками найбiльших брендiв, їх практичному досвiду та рекомендацiям. Також у програмi вечiрки та приємнi подарунки.

По материалам пресс-релиза