14 березня 2012 року о 15 годині в Університеті «Україна» (3 корпус, аудиторії 3Л2 та 3Л3) відбудеться конференція* із сучасного маркетингу
Ведучий, Жан-Крістоф Боні (Франція, компанія Oxymore Inc. http://www.oxymore-inc.com/) продемонструє найцікавішу друковану рекламну продукцію, короткометражні фільми, рекламні кампанії та заходи. Він проаналізує кожен приклад та пояснить у чому полягає секрет їх успіху.
Продемонструвавши нові цифрові тенденції та якісно нові відносини між виробником та споживачем, він розкриє сутність змін, що відбулися в галузі брендової комунікації завдяки новим медіа-засобам.
Конференція триватиме протягом двох годин та складатиметься
з 4 частин:
-Історія взаємовідносин між брендом та споживачами
-Вплив інновацій та нових медіа на спілкування
-Можливості співтовариств та творчості
-Аналіз найновіших тенденцій в галузі рекламних комунікацій
Партнером події є один із провідних вебсайтів з обміну відео http://www.dailymotion.com/ (Другий після Youtube)
Dailymotion щомісячною залучає більш ніж 114 мільйонів унікальних відвідувачів та нараховує 1200 мільйонів переглядів відео по всьому світі. Dailymotion буде в режимі реального часу транслювати конференцію, таким чином вона буде доступною для мільйонів глядачів.
Якщо у Вас немає можливості відвідати подію особисто, Ви маєте можливість слідкувати за нею он-лайн, на сайті
Напередодні конференції Ви отримаєте посилання, за яким можна перейти на сторінку он-лайн трансляції**.
*Мова конференції – англійська
** Для реєстрації необхідно заповнити приведену нижче форму та надіслати її на електронну адресу interukraina@gmail.com
Прізвище, ім’я |
|
Організація, яку ви представляєте |
|
Чи потрібен переклад з англійської |
|
Електронна адреса |
|
Плануєте особисту чи он-лайн участь? |
|